BYNC

Salı, Eylül 21, 2010 Brida~ 0 Comments

Şu sıralar bu şarkıya takmış durumdayım...
Bu kadının sesine gerçekten bayılıyorum <3
Sanırım bir şop yapmalıyım :)
kötüde olsa xD

0 yorum:

KIŞ

Pazar, Eylül 19, 2010 Brida~ 0 Comments


Offf hava buz gibi süper :)
sanırım kış geliyor...
Aslında sonbahar hava bulutlu demek yağmur yağabilir <3
Süper .ohh
Seviyorum ben kışı ya evet gerçekten seviyorum...
Kazak giymeyi,kalorifer yanında ders çalışmayı bir süre sonra sıcaktan uykumun gelmesi
muhteşem şeyler benim için...
Kış benim için başkadır dışarı çıktığımda üşüyünce ayrı bir zevk duyuyorum bilmiyorum neden ama öyle işte
Mont giymeyi,atkıma sımsıkı sarılmayı,ponponlu şapkamı takmayı,elimdeki kitaplara sarılıp yüzümü yere doğru eyip soğuktan korunmayı bile seviyorum...
Bide kar var tabi onsuz olurmu,burda çok kar olmaz hatta kaç senedirli kar yağmadıda denebilir...
Ama yağıncada bembeyaz pamuk tarlası gibi
kernek .ohh
geç karşısına saatlerce izle sıkılmazsın...
Kara yazı yazmak da ayrı bir zevktir benim için...
Biraz erken belki ama hoşgeldin KIŞ...
sonra görüşürüz bilök
bb


0 yorum:

Müzik zamanı

Pazar, Eylül 19, 2010 Brida~ 0 Comments

Belki son defa belki yıllardan sonra sırlar içimde korkarım anlatmaya
aşk alır beni kandırır beni küçük çocuk gibi...

0 yorum:

Mucize

Salı, Eylül 07, 2010 Brida~ 0 Comments

2006 ydı evet sanırım öyle lise hayatım burda başladı.Korkunçtu nasıl ayrılırdım arkadaşlarımdan ama şimdi öyle mi ne isimleri kaldı ne de yüzleri sadece yazdıkları küçük anılar...Şuan düşünüyomusun onları derseniz hayır hemde hiçbirini neden umursamıyorum hiçbirşeyi,gerçekten herkes herşey gelip geçiyo,sanırım önümüzde ki maçlara bakmalıyız gibi bişey,hayattan çok şey öğrendim.Yaşıma rağmen...
Dört sene geçti ömrümden ama öyle kısaydı ki hani derler ya sanki dün gibiydi işte öyle...
Hayatımın en mutlu günleriydi bu seneler bilmiyorum neden ama sanırım hayatıma onun girmesi değiştirmişti herşeyi...
Şimdi iyiki varsın diyorum U iyiki girdin hayatıma...
Derslerle pek alakam olmazdı okula gidip gelirdim öylece ama sonucunada katlanırdım lanet yükseltme sınavları...
Ama bir o kadarda kitap okumaya bayılırım...
Bilgisayarsız hayat düşünemem klasik öğrenci lafı dersler keşke bilgisayardan işlense :D
Şaka şaka şaka...mutlu mutlu mutlu...
Bazı acımasızlıklarım vardır fakat inanın zevkte son nokta benim için...
Sıkıldınız biliyorum ama lanet ki bu yazıyı ben yazıyorum...
Ve koca 4 sene bitti acısıyla tatlısıyla geriye sadece o ve ben kaldım hala ve hala...
Bir siteye üye oldum süper arkadaşlar ve tabiki benim iki melleğimle tanıştım <3
S ve N seviyorum sizi <3
Tanıtmama gerek yok tanımsızız biz kızım lanet şanışer ağzıma takılmış ha ha ha...
Sanırım saçmalıyorum ama üzgünüm devam ediyorummmm...
S ve N e burdan sesleniyorum...
Gerçekten arkadaşlığı sizde tattım desem(kankim berk hariç) :D
N öylesine temizsinki her ne kadar "kes" desende mükemmel bir arkadaşsın :D
Nerde benim koruyucu meleğim nerde benim özgüveni tavan yapan arkim işte S im <3
İlk yazımdı hayatımı öğrendiniz kimse benim gibi bi hayata sahip olamaz çünkü önce ben olmanız lazım...
Bunları yazmak için düşündünmü derseniz hayır sadece aklıma ne geldiyse yazdım biri bana öyle söylemişti düşününce herşey yapaylaşır o an ne varsa aklında onu yaz derdi bana hep...
offf yitir bu kadar böle yazdığımı hiç bilmezdim sanırım bir mucize gerçekleşiyor xD

0 yorum:

Hoşgeldim

Salı, Eylül 07, 2010 Brida~ 2 Comments

Aslında ilk yazım hoşuma gitmedi değiştirmek istedim....
vs vs...
B ve bilöğü gururla sunar <3
Yazı yazmaktan çok çok uzaktım fakat bilökle tanıştım ve işte burdayım.
Ve çok mutluyum gerçekten bir çok şey kazandığıma inanıyorum.
Hepinize hoşgeldiniz diyorum kendimede kocamanından bir hoşgeldim <3
Bilöğümü okuyan varmı bilmiyorum ama
Okuyanlara merhaba diyorum ve başlıyorum :)
 

2 yorum: