KIŞ

Pazar, Eylül 19, 2010 Brida~ 0 Comments


Offf hava buz gibi süper :)
sanırım kış geliyor...
Aslında sonbahar hava bulutlu demek yağmur yağabilir <3
Süper .ohh
Seviyorum ben kışı ya evet gerçekten seviyorum...
Kazak giymeyi,kalorifer yanında ders çalışmayı bir süre sonra sıcaktan uykumun gelmesi
muhteşem şeyler benim için...
Kış benim için başkadır dışarı çıktığımda üşüyünce ayrı bir zevk duyuyorum bilmiyorum neden ama öyle işte
Mont giymeyi,atkıma sımsıkı sarılmayı,ponponlu şapkamı takmayı,elimdeki kitaplara sarılıp yüzümü yere doğru eyip soğuktan korunmayı bile seviyorum...
Bide kar var tabi onsuz olurmu,burda çok kar olmaz hatta kaç senedirli kar yağmadıda denebilir...
Ama yağıncada bembeyaz pamuk tarlası gibi
kernek .ohh
geç karşısına saatlerce izle sıkılmazsın...
Kara yazı yazmak da ayrı bir zevktir benim için...
Biraz erken belki ama hoşgeldin KIŞ...
sonra görüşürüz bilök
bb


0 yorum: