B nin günü!

Perşembe, Ekim 21, 2010 Brida~ 0 Comments

Gereksiz insanları takmaktan normal hayatıma bir türlü dönemedim.Sürekli hayatım böyleymiş gibi ama değil.
Bugün saat 7:30 da yine sıcacık yatağımdan kalktım.Dershanelerin neden öğleden sonra olmadığını bir türlü anlamış değilim.Önce elimi yüzümü yıkadım.Yatağımı düzelttim,çantamı hazırladım....
Dolabımı açtım her zaman ki sabah krizini yaşamasam olmaz...
Bugün ne giysem acaba yatağa oturdum bir 10 dakika falan dolaba baktım şunu mu giysem bunu mu?
Sonra kazağım ve pantolonumda karar kıldım kışın zaten başka ne giyebilirdim ki....
Tekrar banyoya gittim saçımı yaptım,çok az makyaj,küpe falan sonunda hazırlandım...
Ayakkabılarımı giydim bir sorun daha vardı ayakkabı bağcıkları hiçbir zaman bağlamayı öğrenemedim fakat kendi tekniğim (saçma sapan attığım düğümler)sayesinde bu sorunuda hallettim ama 5 dakika falan sürmüştür...Her sabah ki uyuzluğum aşağı inerken herkesi uyandırmak için yapmadığım şey kalmaz,5 basamak birden atladım o ses uyanmaları için yeterliydi bence yeter ki gıcıklık olsun :)
Sabahları uyku sersemliği üstümde olduğundan sabah arkadaşla sessizce dershaneye gittim...
Teneffüslerde uyumak istedim ama bir türlü bizim kızlar koymadılar...
Sıra arkadaşım merve yi görmeliydiniz uyutmamak için yapmadığı şey kalmadı.
Kafama su döktü,saçımı bozmaya çalıştı,kitaplarımı karaladı (ki en sinir olduğum şeydir)anlayacağınız deli etti beni...
Kendisi benden 2 yaş büyük ama aynı 1. sınıf çocukları gibi :)
Dersler,testler,sorular,sınıfta ki tartışmalar,kavga ettiğimiz kızın tip tip bakmaları derken dershane bitti...
Arkadaşla eve döndük ama sabahkinden çok farklı şekilde...
Hemen lise maceralarımız,dedikodular vs ve bununla gelen gülme krizleri :)
Ve yoldakilerin bunlar neye gülüyorlar bakışları arasında eve geldim....
Biraz uyudum...
Yemek yedim....
Ders çalışmaya başladım ve bu yazıyı yazmak için yeni dersten kalktım...
8 saat olmuş başım feci ağrıyor....
Bugünde böyle geçti işte...
Yarın ayrıca sınav var.Napcam bakalım.
Uyumam lazım sonra yine görüşürüz bb

0 yorum: