Bir küçük kahkaha!

Cuma, Ekim 29, 2010 Brida~ 0 Comments

Daha yeni bir blog okudum adını vermeyeceğim belki anlarsınız belki anlamazsınız...Her neyse sadece yazdıkları hakkında konuşacağım...Kesinlikle katılıyorum bundan sonrada uygulamayı düşünüyorum...Değersiz insanlar yüzünden yaptığım saçma şeyler için kendimden özür diliyorum...Ağladığım,bunalımı girdiğim yani şöyle ki kendimi üzdüğüm için kendimden çok çok özür diliyorum...Artık gerçekten olmayacak çünkü farkettimde hayatım gerçekten süper gidiyor...İstedikleri kadar sevgili yapsınlar yada arkamdan konuşsunlar vs umrumda bile değiller....Önüme bakıyorum artık,dünle bugünüm arasında o kadar fark var ki artık hiçbirinizi takmıyorum bile...Siz gereksiz insanlar bu yazdıklarımı okurken oturduğunuz yerden o koca popolarınızı kaldıramayacak o şok geçirmiş aptal suratlarınızla okumaya devam edeceksiniz bende buradan size sadece gülümseyeceğim ama içimdeki çığlıklar o değersiz bedenlerinizi delip geçicek....Yaşasın kötülük...

0 yorum: