iÇimden GitMeyen!!!

Cuma, Aralık 24, 2010 Brida~ 0 Comments

 

Bugün 1 haftadır uğramadığım dershaneme gittim...Herkes başıma toplandı nerdeydin falan offf gerçekten bunaltıcıydı tek tek cevap vermek deli eder beni çünkü içimden Dubai adalarına tatile gittim diyesim geldi yani...Yine de sinir etmelerini bile özlemişim ya...Kavga ettiğimiz kız bile geçmiş olsun dedi yani...Her neyse öyleydi işte 4 saatlik ders sonrası eve gelmek için otobüse bindim...Kalabalık her zamanki gibi yere baka baka birinin ayağına basmayayım diye ilerledim ama kafamı kaldırdığımda karşımda duruyordu camdan dışarı bakıyordu görmemişti...Hemen otobüsten indim...

Sürekli görmekten nefret ediyorum bazen annemler le konuşup şu salak şehirden taşınmak istiyorum gerçi en doğrusu üniversiteyi kazanıp şu lanet yerden bir an önce defolup gitmek...O gün saçlarımı sevdiğini hatırladım uzat yakışıyor derdi...Hepsini kestim...Herkes şaşırdı nasıl kestin ya falan o saçları dediler..Ama kestiklerimle birlikte benden bir parçasıda gitmişti sanki...Nefret mi ediyordum yoksa neydi bu içimde ki hala anlamadım...Bazen 2 yaşında ki kuzenimi karşıma alıyorum anlatıyorum öylece bakıyor ne anlar ki zaten ben bile anlamadım içimdekini...İçimdekinin ne olduğunu anlayan varsa söylesin yoksa kendimi her an onun yanında bulabilirim...Tabi ki de affedip barışma gibi birşey olamaz yapmam öyle birşey onca şeyden sonra ama hani yapmam gereken birşeyler var gibi söyleyemediğim sözler hala boğazımdalar gitgide düğüm oluyor sanki...Boşversene ya yarın gidip konuşacağım...

0 yorum: