Karsız da olsa Yılbaşı...

Cumartesi, Ocak 01, 2011 Brida~ 0 Comments


2010 tam 365 gün 6 saat geçmez geçmez dedik noldu geçti lan...Acısıyla tatlısıyla biraz onsuz biraz onunla biraz senle biraz sensiz böyle işte...Üzüldük,ağladık bazen güldük eğlendik ve bir seneyi de bitirdik hep birlikte...Herkes gibi hayatına her sene yaptığı gibi yeni sayfa açayım mı açayım...Umarım 2011 de üzücü yazılarım olmaz hepimiz için inş...
Daha bu yıl neler oldu öyle bir özet geçeyim...
BNS tanıştı ve mutlu beraberlikleri hala devam ediyor hiç ama hiç ayrılmayız onları gerçekten çok ama çokkkk seviyorum...
Arkadaşım olduklarını düşündüğüm halde arkamdan iş çevirenlere bir güzel tekmeyi vurdum...
Üni ye hazırlanmaya başladım biraz daha büyüdüğümün farkına vardım sorumluluklarımın artığını da fark ettim gerçi bu durum pek hoşuma gitmedi ama...
Lisenin son dönemlerini sınavdan bir şey anlamamış olsak ta yaşadıklarımız,disiplin olayları...
Şuan nefret ettiğim insanlarla geçirdiklerim güzel şeyleri de onları da özleyeceğim...
Yaz aşklarımızı...
Ne güzel bir sene ne de berbat bir seneydi inişli çıkışlı öyle bir seneydi işte...
Seneye görüşürüz esprisini yapan olmadı bundan dolayı mutluyuz xD

Hepimiz için mükemmel bir sene olması dileğiyle hepinizi seviyorum...
Şuan canın sıkılmışsa senin için karaoke koydum eğlenmene bak...


0 yorum: