B ve içindekiler

Perşembe, Ocak 13, 2011 Brida~ 0 Comments

Bugün liseye geri dönesim geldi...
Her sabah girişte kontrolleri kravatını(kravat mı gravat mı hala bilmiyorum biri bir şey söylüyor biri bir şey) çek,gömleğini içine koy,saçlarını bağla(bu kuralı hala anlamış değilim)
Kantin sırasındaki kalabalığı bile özledim valla küçüklerin önüne kaynak yapmayı falan...
Karne,yazılı,sözlü heyecanlarını bile şuanda tatmak isterdim...
Sınıf ortamıda ayrıydı özelliklede bizim sınıf(herkes kendi sınıfı der tabi)kışın camlar açık ders işlerdik o kadar ateşliydi bizimkiler tabi ben haftalarca derse gelemezdim..
Kapı sökmeler,kapıya abuk sabuk şeyler yazmalar,teneffüste herkesin tahtada resim yeteneğini gösterdiği dakikalar,silgi fırlatmalar ne bileyim her türlü çocukça şey şimdi düşününce öyle geliyor ama eğleniyorduk
Şimdi ki ler espriden anlamıyorlar hepsi ayrı kütler...
Lisede zaman dursaydı keşke...
B özledi liseyi işte...
Bugünde liseyi özleyerek geçmedi tabi önce dershane ama eve gelince hiç ders çalışmadım çünkü hala kızamık gibi dolanıyorum,uyuyorum yoksa daha kötü oluyor bir hafta böyle geçer kızamık kızamık

Küçük S bu yazıyı okuyacağını bildiğim için sana öyle bir resim göstereceğim ki kendini balkondan aşağı atacaksın psikolojini bozacağım senin (:

Bu yazıda ne hakkında bilmiyorum yazdım öyle işte...
Bari emrecanla bitsin bu yazıda...
Hala emrecan ı tanımıyorsanız çok ayıp xD



0 yorum: