Kim kiminle nerede ne yapıyor!!!

Pazartesi, Ocak 17, 2011 Brida~ 5 Comments

Sanatçılara yetişmez gerçekten çok zor
Şu sıralar kim kiminle ne yapıyor merak ettim açıkcası
Bugün oturdum ve merakımı giderdim şu anda kim kiminle falan filan işte
blogda bir magazin eksikti oda oldu (:

Şu sıralar sürekli konuşulan gaga ve sevgilisi bunlar hakkında yorum yapamıyorum
çünkü kadının şarkılarını beğeniyorum sadece,tipi falan sevgiliside ayrı bir tip miş bulmuşlar birbirlerini
Evlenmiş dedikodusuda çıkmış ama o kadar ayrıntı bilmiyorum...
Bilmiyorum neden ama en çok beğendiğim çiftlerden biri çok yakıştırıyorum ben (:
Ashley i severim ama bence joe ye göre büyük gösteriyor...
Yeni ayrılmışlar süper olmuş zac daha iyisini bul...
Uzun saçlı erkekleri sevmem birde evleneceklermiş sanırım daha iyisini bulmalısın Katy

Ayrıldılar diyorlar ama lütfen yalan haber olsun lütfen lütfen lütfen N duyarsa çok üzülür ):

Justin çıktı çıkalı müzikten tiksinir oldum Selena sen Taylor a geri dön bence...
Bide hayal ettiğim bir çift var umarım gerçekte birlikte olurlar...

Dizide bulaşamıyorsunuz gerçekte birlikte olsanız süper olurdu hani...
koyduğum resimlerden emin değilim belki ayrılmış olanlar vardır aralarında ama sonuçta birlikte olmuşlar
bende yorum yaptım valla aslında gazetecilik falan mı okusam (:
Yeni haberler olursa banada haber verin derslerden çok takip edemiyorum (:



5 yorum:

  1. nina dobrev <3 ian somerhalder
    hep destek tam destek;)

    YanıtlaSil
  2. bence Paul la yakışıyorlar onunla birlikte olmalı (:

    YanıtlaSil
  3. Paul a bir türlü ısınamadım onun için katılmıyorum
    ıan nina <3 destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ian'la Nina 3 yıldır çıkıyo zaten. Paul'ün de karısı var. Torrey DeVitto adı. Pretty Little Liars'ta oynuyo o da.

    YanıtlaSil
  5. 3 yıldır çıkıyorlar bak bunu bilmiyordum sevindim ama ne diyeyim

    YanıtlaSil