Çarşamba, Ocak 26, 2011 Brida~ 0 Comments


Kocaman semsert ellerini ilk defa tutmuştum,kıpkırmızıydı yanaklarım ayakkabılarımın uçlarına bakıyordum yerdeki taşlarla oynuyordum bakamıyordum o ela gözlerine biliyordum ki yakıp geçecekti içimi....
Biliyordum çünkü yüzüne bakınca kocaman bir öpücük konduracaktım o sımsıcacık yanaklarına...
Elinle çenemi kaldırdın neden bakmıyorsun bana dedin ya...Beynim durdu işte ela gözlerin yakmıştı be deli oğlan beni,anlatamıyorum işte sana bunu gerçekten seviyorum seni diyemiyorum,belki kaybetmekten korkuyorum ya da daha az seveceğinden...
Belkide bir şansı hakkediyorsundur herkes hakketmeli ya...
Verdimde baktım gözlerine seviyorum dedim,kocaman bir öpücük kondurdum yanağına...
Birbirimize bakıp gülümsedik hiç bir şey yapmadın sadece sarılıp sonsuza kadar dedin ya...
Tenmiş geç dedim buna aşk derler siktir et herkesi onunlasın artık...
Bende seni seviyorum deli oğlan...
sonsuza dek...

0 yorum: