Öyle bir gün

Cumartesi, Ocak 08, 2011 Brida~ 0 Comments

Bugün neler yaptım neler yapmadım falan filan başlayayım...
Sabah 11 de falan kalktım hafta sonları ben mi çok uyuyorum yoksa sizde mi böyle kalkıyorsunuz saolsunlar bizimkiler sabah 8 de ayaktalar ondan sonra cehennem azabı gibi her 5 dakika da bir odamdalar...
Kalktım kahvaltı falan...
Odama girdim yine her zaman ki dağınıklık toplamaya giriştim ve toplarken boş boş toplanmaz tabi bir müzik açmak lazım...




Sonra çarşıya çıktık ocak 21 annemin doğum günü,hediye baktık...Bide S le mesajlaşmada sorun olduğu için benim takozu atma vakti geldiği için yeni tel baktık...Blue jean aldım birtane de ama geçen ay ki posterler daha güzeldi bence...
Annem şimdilik iyi ama yine de çok korkuyorum işte...
Bunlar bugün yaptıklarım bide yapmadıklarım var mesela hiç ders çalışmadım,kitap okumadım...
Bide kayıtlar başlamış heyecanlanmalar başladı tabi bende her zaman ki gibi bu hafta onu halletmem lazım işte...
Böyle bir gündü işte sonra görüşmek üzere bıy bıy (:
Kapanışı fıratla yapalım dimi (:

0 yorum: