...

Çarşamba, Ocak 12, 2011 Brida~ 0 Comments

Şu sıralar fena değilim evet mutluyum ben ya...Sınav telaşı ayrı tabi kayıtlar başlamış perşembe gideceğim en kısa zamanda halledeyimde kurtulmuş olurum...Bugün dersane bitmesine rağmen orda kaldık konuştuk kızlarla falan derslerden pek vakit bulamıyoruz sanki çok çalışıyoruz da vakit kalmıyor bende öyle birşey söylüyorum ki...
Küçük S in bugün bana gösterdiği hayatımda gördüğüm en iğrenç foto sayesinde şuanda kızamık olmuş gibi ortalıkta dolaşıyorum gerçi kendide bilmiyordu birşeyden tiksindiğimde böyle olduğumu herneyse yinede öcümü almayı düşünüyorum (:
Msn 2011 yükledim kesinlikle iğrenç ben beğenmedim eskiside yüklenmiyor bir daha ki formata kadar idare edeceğim artık...
Şu sıralar face de ki cityvilleye taktım şehir kurup duruyorum birarada farmville oynuyordum harbiden takıntı yapıyor bu oyunlar...
Testere 7 yi 10 kez izledim bu bölümü çok hoşuma gitti illa pisliğini çıkartana kadar izlemeliyim (:
Bu hafta sonu pazar süper bir planımız var göl kıyısına gidip çadır kurucaz sobasıda var içinde üşüme derdimizde olmaz yanlız tek sorun gölde balık tutup yemek istiyorlar ama ben nefret ediyorum balıktan ikna çabalarım hala devam etmekte o kokuyu almak istemiyorum duyun sesimi...
Neyse ben alem fm e doğru yol alayım Zeki yi dinleyeceğim (:
Reklam da yaptım mı ne .s
Dinle
Sonra ki yazıda görüşmek üzere bıy bıy (:

0 yorum: