Aşk Tesadüfleri Sever

Pazartesi, Şubat 14, 2011 Brida~ 2 Comments


Vizyona girdiğinden beri arkadaşların başının etini yedim durdum Mehmette Mehmet diye...Sonunda bugün 13:30 seyansına gittik...
Konusunu anlatmayacağım hepiniz biliyorsunuz zaten...
Sadece yorum yapacağım....Film başladı  daha ilk saniyesinde B ağlamaya başladı film bitti bende bittim yani...
Kıpkırmızı burunla sinemadan çıktım bilmiyorum abartıyormuyum ama normaldede sulu gözlü olduğum için olsa gerek film boyunca onlar ağladı ben ağladım...
Konu bakımında,oyuncular bakımıdan hepside mükemmeldi...Ne yalan söyleyeyim izlediğim aşk filmlerinin en iyilerinden biriydi...
Böyle bir filmi yaşamak istemeyen yoktur eminim sonu dışında tabi...
Tek kelimeyle mükemmeldi başka birşey demiyorum...
Mehmet seviyoruz seni <3
Müzikleride süperdi yani dinle dinle :)

1.Müslüm Gürses – Aşk Tesadüfleri Sever
2.Şebnem Ferah – Hoşçakal
3.Mehmet Günsür – Eylül Akşamı
4.Demir Demirkan – Zaferlerim
5.TNK – Yine Yazı Bekleriz ( Akustik )
6.Redd – Nefes Bile Almadan
7.Teoman – Değirmenler
8.Ozan Ünlü – Ankara Rüzgarı
9.Mert Çetinkaya – Kafes
10.Tanju Okan – Aşkı Bulacaksın





.





2 yorum:

  1. sarkilar güzelmis.


    sen malatyalimisin ? yoksa sadece malatyadami yasiyorsun ? :D

    YanıtlaSil
  2. yok malatyalıyımda :)
    neden sordun ki sendemi malatyalısın

    YanıtlaSil