Her Damla da Sen

Perşembe, Şubat 24, 2011 Brida~ 0 Comments


Saat 2:00
Arkadaşım yanımdaki yatakta uyuyor,ben uyumadım çünkü dışarıda yağmur yağıyor sen gelecektin.Battaniyemi kafama geçirdim,gözlerimi kapattım,ellerimi kulaklarıma götürdüm her gök gürültüsünde o sesi duydum...
Sesini...
Yine de korkuyorum
Sanma ki yağmurdan,gök gürültüsünden korkuyorum...
Hayır ben asıl her damlada içimde çıkmaya çalışan senden korkuyorum...
Her gök gürültüsünde sana sarılmamı,ıslanmamak için eve kadar koşarken elimi tutmanı,yağmur sonrası o kokuyu ne kadar çok sevdiğini...
Unutamıyorum...
Nefret ediyorum herkesten,her şeyin seni hatırlatmasından...
Bilmiyordum seni bu kadar çok sevdiğimi,bilmiyordum unutamayacağımı
Ama artık bir şeyi biliyorum oda benim için imkansızsın be deli oğlan...
Yağmur durdu,sende sustun,hmm gitmeden sana bir sır vereyim mi hala birlikte çekildiğimiz o fotoğrafı günlüğümün arasında saklıyorum nolur kızma biliyorum o resmi atmış olmam lazımdı ama yapamadım işte...
Hem unutmak istedim hemde unutmaktan korktum...

Sanırım biraz sesli ağlamışım ki arkadaşım uyandı yanıma geldi battaniyeyi kafamdan çekti...Bir sürü bağırdı çağırdı bana hala senin gibi birini düşünüyorum diye...
O bağırıp çağırırken ben daha çok ağladım çünkü son resmimizi yırttı attı,senden kalan son şey di o artık hiçbir şey yok sana dair...
Oda herkes gibi bana seni unutturmaya çalışıyor...

Bırak onlar unuttu sansınlar,ben her damlada yine seni bekleyeceğim...

0 yorum: