SUJU

Çarşamba, Mart 30, 2011 Brida~ 2 Comments














2 yorum:

Canım Yanıyor

Çarşamba, Mart 30, 2011 Brida~ 0 Comments


İçimde ki his o kadar tuhaf ki karanlıkta kalmış gibiyim,canım acıyor,kalbim sıkışıyor,her şey bitmiş gibi,her şey boş her şey gereksiz...
Neden böyle hissediyorum bilmiyorum,aklımda bir kaç soru var,sürekli kafamın içindeler...
Cevap bulana kadar da bu karanlığa mahkum kalacağım,sevdiklerim,yaptıklarım artık o kadar gereksiz gibi geliyor ki insan emeğinin karşılığını alamayınca o kadar kötü oluyor ki üstüne istemediği şeylerinde olma olasılığı binince daha da kötü oluyorum...
Bana cevap verecek birini arıyorum,yok,herkes yarım yamalak şeyler söylüyorlar...
Herkes bana kızgın gibi geliyor istediklerini vermedim diye ya onlar verdiler mi....
Geçtim hepsini sadece cevap arıyorum evet ya da hayır bu kadar...
Şu ruh halinden çok sıkıldım artık gülmek eski B olmak istiyorum....
Çok şey mi istiyorum...

0 yorum:

Şuana Kadar

Cumartesi, Mart 26, 2011 Brida~ 0 Comments


Bloga başladığımdan beri hayatımda ne değişti neler oldu?
Sadece bir şey değişti oda yazmak,yazmaktan uzak bir insandım lisedeyken bile en kötü notu hep kompozisyondan alırdım...En azından burada cesaret edip çok iyi olmasam bile yazıyorum kendi halimde...
Halende iyi yazmıyorum zaten...
Sonra neler oldu...
Bloga başlama sebebim BNS oldu onları çok seviyorum özelliklede S e çünkü o üye yapmıştı beni...
İlk hoşgeldin yazım komikti ne yalan söyleyeyim ilk yazım olmasından sonradan değiştirdim bu hali öncekine göre çok çok iyi :D
Zaten fark çok bariz belli olur bi ilk yazıma bir de son yazıma bakarsak xD
Eylülde başladım o zamandan şimdiye neler oldu....
Bir ara eski sevgili yüzünden bunalımdaydım ne bokumsa şuan o halimi düşündükçe çok sinirleniyorum değmez bir insanmış çünkü...Ama hala unutamadığımı düşünüyorum bazen...
Birlikte kışa girdik ama bir kaç kar tanesinden başka bir şey göremedik burada :)
Sonra bir tanıdık vefat etmiş...
Şopcuklarıma bakmışız...
Bir ara netim kapanacaktı onun isyanını yaşamışız...Allahtan kapanmamış...
Sınava hazırlanmaya başlamışız...
U dan sonra birisinden hoşlanmışım ama oda benim ondan hoşlanmamı bekler gibi hemen sevgili yapmış...
Müzik dinlemişiz,konsere gitmişiz...
Arada U ya olan nefretimi haykırmışım...
Yılbaşına birlikte girmişiz...
Arada hasta olmuşum grip benden hiç gitmez zaten...
Romeo ve julietin aşkına şahit olmuşuz...
Kim kiminle nerede ne yapıyor bile oynamışız...Oyumu nına <3 ıan  vermişim hatta...
Sevgilisiz sevgililer günü geçirmişim...
Aşk tesadüfleri sever diye mükemmel bir film izlemişim...
Koreyle tanışmışız...
Blogu kapatmışlar...
Kyu mu tanımışım <3
Blog açılmış...
Sınav yaklaşmış ve şimdi bu yazıyı yazıyorum...
Arada bazı şeyleri atladım ama hepsini özet geçersek bir ağlamışız bir gülmüşüz...
Dengesiz ruh halimle,kendi halimde iyi olmasamda bir şeyler yazmışım....
Beni takip eden etmeyen herkese teşekkür ederim...
Burada olmaktan çok mutluyum hepinizi çok seviyorum muç muç <3
(sanki bir yerlere gidiyorum gibi bir yazı oldu ama xD)

0 yorum:

Hakeden Kazandı!!!

Pazartesi, Mart 21, 2011 Brida~ 2 Comments

Şimdi dayanamadım buraya yazmam gerektiğini düşündüm...Yeteneksizsiniz Türkiyede Sefa 1. oldu...Efendim son ikiye çok iyiler kaldı tamam kabul...Aref Sefa...Sefa mükemmel yetenekli Arefde öyle...İkiside kazansa hakederler...ama Aref ayrıydı benim için ve benim gibi düşünenler için...
İtiraf ediyorum Aref için Odtüye bile giderim...O saçları gözleri falan nasıl birşeysin sen ya diyecek kadar var diyorum...Hayatımda öyle cool bir insan görmedim yani <3
Tip için kazansın diyorum ama yaptıklarıda küçümsenecek şeyler değiller...
Aksini söyleyenlerde genelde erkekler yorumlarda twi de falan farkettimde....
Kıskanılıyor gibi geldi :P
Neyse hakedenlerden biri kazandı en azından Sefanında hakkını yemeyelim şimdi az güldürmedi oda  :)
Yinede Arefciyim arkadaş o kadar...






Ve 1. miz Sefa


2 yorum:

Boşluk

Cumartesi, Mart 19, 2011 Brida~ 1 Comments


Bugün 2 sene oldu o ve ben...Sürpriz yapmayı o kadar çok seviyor ki her gün bir şey almadan duramıyordu...Aslında hediye alması hoş ama bazen çok abartıyor...Bugünde evine çağırdı sürprizi varmış...O kadar heyecanlandım ki ney acaba diye bütün gün düşündüm...Akşam 6 sıraları hazırlanmaya başladım,8 de orada olmalıydım...En güzel elbisemi giydim kırmızı olanı,bana aldığı kolyeyi ve kırmızı topuklu ayakkabılarımı da giydim...
Saçlarımı yaptım mükemmel olmuştum aynaya bakınca resmen kendime hayran kaldım...
Saat 7:30 hemen taksiye atladım 10 dk da gitmiştirim sanırım...İndim...Apartmana doğru yürüyordum ama ayaklarım sanki geri geri gidiyorlardı çok tuhaf hissediyordum...Asansöre bindim...Birden o yüzümde ki gülümseme kayboldu,neyse biraz toparlandım...Asansörün kapısı açıldı...Kapıya doğru gidiyordum ama o heyecan artık yoktu neden anlayamamıştım...Zile zorlada olsa bastım,içerden sesler geliyordu,birden acaba parti falan mı yapacaktı diye eski gülümsemem geri geldi...Kapı açıldı ve karşımda sarı saçlı havluya sarınmış bir kadın duruyordu...Dakikalarca mı bilmiyorum ama öylece durduğumu hatırlıyorum...Ne yapacağımı bilemedim bana bakıp kime geldiniz deyip duruyordu...Sonra o geldi kadını içeri gönderdi bana döndü beni dinle dedi...O anda kahkaha attım resmen...Ve arkamı dönüp asansöre doğru yürümeye başladım arkamdan bağırdı...Ama duymuyordum duymamalıydım çok ama çok acıydı bu his...Ağladığımı görmemişti hemen asansöre bindim,taksiye atladım ve eve geldim...

Üstünden 1 hafta geçti ve ben evden dışarı hiç çıkmadım...Onu çok seviyordum bu halde bitmesi çok acınasıydı...Lanet olsun ki yaptıklarına rağmen hala onu seviyordum...Canım yanıyordu dayanamıyordum bunun bitmesi lazımdı...
Balkona çıktım bir tane sigara yaktım,sigaram bitti,artık zamanı gelmişti bitmeliydi bu içimdeki acı...
Bir haftadır düşündüğümü yapacaktım...
Telefonla onu aradım ve bana gelmesini söyledim ve gelmesi içinde bir kaç yalan söyledim...
Bekledim...
Gelmişti arabadan indiğini gördüm...Onu görmek mükemmeldi ve artık yapmalıydım...
Ona bana yaşattığı bir haftalık acının öcünü ömür boyu çekeceği vicdan azabıyla ödetecektim...
Bağırdım...
Son defa seni seviyorum dedim...
Öylece bana bakıp napıyorsun sen dediğini hatırlıyorum...
Ve kendimi boşluğa bıraktım...

1 yorum:

İzdivaç Klasikleri

Cuma, Mart 18, 2011 Brida~ 2 Comments

Bunları paylaşmadan duramadım harbiden komedi filmlerine bin basarlar ordaki ton ton teyzeler onlarıda geçtim artık erkekleride ele geçirmişler hele o ön sıralarda oturan gözlüklüye bayılıyorum...
İsimlerini tam bilmiyorum sürekli takip etmediğimden izleyenler anlar zaten...
Bunlarda ki özgüven bende yoktur yani xD
Sürekli takip edemiyorum ama eğlenmek istediğimde bunu izlemeyi tercih ediyorum evdeyken...




Hazırlamış,uğraşmış çıkan soruya bak xD



Götüne tekmeyi bassa nolacak sanki senden başka birimi alacak xD




Esrada da arada çıkıyo çatlaklar xD




Zuhalin tepki süper geliyor ne ya biri tutsun şunu xD



Böyle manyaklarda var xD

2 yorum:

Sende Söyle

Perşembe, Mart 17, 2011 Brida~ 4 Comments


Beklemediğin insanların sizi daha mutlu etmesi daha entresandır aslında...Yıllardır samimi olduğun arkadaşın bile sana bunları yaşatmamıştır belkide...
Hep o sıcaklığı hep o samimiliği hep o sevgiyi beklemiştirsin ama verememişlerdir sana...
Bazen haketmiyor muyum mu acaba dersin en azından elinden ne gelirse yapmıştırsın sen ama insanlar sevgilerini göstermekte çekingendirler...
Bazen sen ben bile öyleyizdir yalan değil hani...
Karşımızda ki anlasın isteriz,söyleyemeyiz o 2 kelimeyi...
Ama hayat hep böyle değildir bir gün biri çıkar bütün cesaretiyle o kelimeyi öyle bir söyler ki bütün hayatınız silinir herşeye ordan başlarsınız...
Bundan sonra sadece o ve siz vardırsınız...
Ama bazen hayat böylede olmuyor işte mutsuz yaşayan hala bir sürü insan var hala söylemeyen ve mutsuz olan
Bu yazıyı okurken bile zaman kaybediyorsun git ve söyle eğer ki onu kaybetmeyi göze alamıyorsan yap bunu...



4 yorum:

Yeniden...

Pazartesi, Mart 14, 2011 Brida~ 2 Comments


Ben aynı anda iki kişiye aşık olmadım çünkü ben aynı anda farklı duygular besledim o insanlara...Asla üzmedim onları kırmadım da çünkü ben kırıldım, ama kırmadım...
Ben aldatmadım,aldatılmadım ama ne kadar basitçe olduğu bildim,ne kadar acı...
Bir ilişkiyi yürütememiş olabiliriz ama sonunda adileşmemek gerektiğini bildim,sustum,içimde yaşadım,inkar ettim ama sustum...
Sadece yazdım,haykırırcasına ama sustum...
Karşımdakileri asla değersizleştirmedim,o kadar şey yapmalarına rağmen...Ben geçmişe ihanet etmedim,saygı duydum...
Belki yazarken kötü konuştum ama asla yüzüne söyleyipte kırmadım karşımda ezmedim,insanlara karşı küçük düşürmedim...
Kabullenemedim...
Ben üzüleyim o üzülmesin istedim,ben ağlayayım o ağlamasın istedim,ben her gün onun acısıyla yanayım o yanmasın istedim ben gerçekten sevdim ve unutmadım...
Belki çok iyi davrandım ve çok büyük bir hata yaptım bilmiyorum...
Ama hayatıma devam ettim geçmişi unuttum artık ama hala saygı duyuyorum ama aşık mıyım değilim...
Hata mı yapıyorum bilmiyorum ama üzmek ve üzülmek istemiyorum tek isteğim bu...
Bundan sonra onu unutmuş olarak...
Yeni hayatım ve aşkım 
Sadece bu...



2 yorum:

Kyu

Cuma, Mart 11, 2011 Brida~ 1 Comments




1 yorum:

Birşey Ama NE

Pazar, Mart 06, 2011 Brida~ 2 Comments


Bazen içiniz öyle tuhaf olur ki durursunuz birden ne yapacağınızı bilmezsiniz ne yapsam acaba yada ne yapacaktım deriz işte bu soruları şuan yaşıyorum...
Canım feci derece sıkılıyor pc de bile yapacak bir şey bulamıyorum,az evvel blogger a giriş yaparken bu sayfa mahkeme kararıyla kapatılmıştır yazısını görünce daha da kötü oldum neyse ki girdi...O yazı neydi anlamadım ama neyse...
Bunlar yine iyi biraz önce masaüstünde yenile yapıyordum resmen,aslında dilimin ucunda yapacağım şey ama gelmiyor işte...
Hani acıkırız da ne istediğimizi bilemeyiz mutfağa gider buzdolabını açar bakınır geri çıkarız ya öyle...
Bu akşam yeteneksizsiniz türkiye bile eğlendirmedi beni,biraz küçük S le takılsam iyi olacak aslında...
Ama msn boş face desen salak salak kızların güzellik yarışmalarıyla dolmuş,twi de yaz yaz nereye kadar kendi kendime konuşuyorum orada da kimse yoktu,sanal şu anda bir boşluk yaşıyor benim açımdan tabi...
Neyse kuzum sana yazabiliyorum ya o bile bana yeter ama canımın ne istediğini bulmam yada direk uyusam mı evet bence de direk uyuyayım...
Şu can sıkıntısından ancak kurtulurum ben
Diğer yazıda görüşürüz bebişler bıy bıy

Yine kurtarıcımız müzik var allahtan...

2 yorum:

Bloguma Dokunma!!!

Cumartesi, Mart 05, 2011 Brida~ 0 Comments

Nette sansür istemiyoruz...

0 yorum: