Birşey Ama NE

Pazar, Mart 06, 2011 Brida~ 2 Comments


Bazen içiniz öyle tuhaf olur ki durursunuz birden ne yapacağınızı bilmezsiniz ne yapsam acaba yada ne yapacaktım deriz işte bu soruları şuan yaşıyorum...
Canım feci derece sıkılıyor pc de bile yapacak bir şey bulamıyorum,az evvel blogger a giriş yaparken bu sayfa mahkeme kararıyla kapatılmıştır yazısını görünce daha da kötü oldum neyse ki girdi...O yazı neydi anlamadım ama neyse...
Bunlar yine iyi biraz önce masaüstünde yenile yapıyordum resmen,aslında dilimin ucunda yapacağım şey ama gelmiyor işte...
Hani acıkırız da ne istediğimizi bilemeyiz mutfağa gider buzdolabını açar bakınır geri çıkarız ya öyle...
Bu akşam yeteneksizsiniz türkiye bile eğlendirmedi beni,biraz küçük S le takılsam iyi olacak aslında...
Ama msn boş face desen salak salak kızların güzellik yarışmalarıyla dolmuş,twi de yaz yaz nereye kadar kendi kendime konuşuyorum orada da kimse yoktu,sanal şu anda bir boşluk yaşıyor benim açımdan tabi...
Neyse kuzum sana yazabiliyorum ya o bile bana yeter ama canımın ne istediğini bulmam yada direk uyusam mı evet bence de direk uyuyayım...
Şu can sıkıntısından ancak kurtulurum ben
Diğer yazıda görüşürüz bebişler bıy bıy

Yine kurtarıcımız müzik var allahtan...

2 yorum:

  1. off off o duygu benimde içimden hiç gitmiyor ya :(

    YanıtlaSil
  2. geç yazıyorum ama xD
    gider gider arada uğruyor öyle :)

    YanıtlaSil