Boşluk

Cumartesi, Mart 19, 2011 Brida~ 1 Comments


Bugün 2 sene oldu o ve ben...Sürpriz yapmayı o kadar çok seviyor ki her gün bir şey almadan duramıyordu...Aslında hediye alması hoş ama bazen çok abartıyor...Bugünde evine çağırdı sürprizi varmış...O kadar heyecanlandım ki ney acaba diye bütün gün düşündüm...Akşam 6 sıraları hazırlanmaya başladım,8 de orada olmalıydım...En güzel elbisemi giydim kırmızı olanı,bana aldığı kolyeyi ve kırmızı topuklu ayakkabılarımı da giydim...
Saçlarımı yaptım mükemmel olmuştum aynaya bakınca resmen kendime hayran kaldım...
Saat 7:30 hemen taksiye atladım 10 dk da gitmiştirim sanırım...İndim...Apartmana doğru yürüyordum ama ayaklarım sanki geri geri gidiyorlardı çok tuhaf hissediyordum...Asansöre bindim...Birden o yüzümde ki gülümseme kayboldu,neyse biraz toparlandım...Asansörün kapısı açıldı...Kapıya doğru gidiyordum ama o heyecan artık yoktu neden anlayamamıştım...Zile zorlada olsa bastım,içerden sesler geliyordu,birden acaba parti falan mı yapacaktı diye eski gülümsemem geri geldi...Kapı açıldı ve karşımda sarı saçlı havluya sarınmış bir kadın duruyordu...Dakikalarca mı bilmiyorum ama öylece durduğumu hatırlıyorum...Ne yapacağımı bilemedim bana bakıp kime geldiniz deyip duruyordu...Sonra o geldi kadını içeri gönderdi bana döndü beni dinle dedi...O anda kahkaha attım resmen...Ve arkamı dönüp asansöre doğru yürümeye başladım arkamdan bağırdı...Ama duymuyordum duymamalıydım çok ama çok acıydı bu his...Ağladığımı görmemişti hemen asansöre bindim,taksiye atladım ve eve geldim...

Üstünden 1 hafta geçti ve ben evden dışarı hiç çıkmadım...Onu çok seviyordum bu halde bitmesi çok acınasıydı...Lanet olsun ki yaptıklarına rağmen hala onu seviyordum...Canım yanıyordu dayanamıyordum bunun bitmesi lazımdı...
Balkona çıktım bir tane sigara yaktım,sigaram bitti,artık zamanı gelmişti bitmeliydi bu içimdeki acı...
Bir haftadır düşündüğümü yapacaktım...
Telefonla onu aradım ve bana gelmesini söyledim ve gelmesi içinde bir kaç yalan söyledim...
Bekledim...
Gelmişti arabadan indiğini gördüm...Onu görmek mükemmeldi ve artık yapmalıydım...
Ona bana yaşattığı bir haftalık acının öcünü ömür boyu çekeceği vicdan azabıyla ödetecektim...
Bağırdım...
Son defa seni seviyorum dedim...
Öylece bana bakıp napıyorsun sen dediğini hatırlıyorum...
Ve kendimi boşluğa bıraktım...

1 yorum:

  1. ürpertici ama güzel bir yazı :)
    gerçi erkekler için böyle bir şey yapılmaz değmezler yani

    YanıtlaSil