Canım Yanıyor

Çarşamba, Mart 30, 2011 Brida~ 0 Comments


İçimde ki his o kadar tuhaf ki karanlıkta kalmış gibiyim,canım acıyor,kalbim sıkışıyor,her şey bitmiş gibi,her şey boş her şey gereksiz...
Neden böyle hissediyorum bilmiyorum,aklımda bir kaç soru var,sürekli kafamın içindeler...
Cevap bulana kadar da bu karanlığa mahkum kalacağım,sevdiklerim,yaptıklarım artık o kadar gereksiz gibi geliyor ki insan emeğinin karşılığını alamayınca o kadar kötü oluyor ki üstüne istemediği şeylerinde olma olasılığı binince daha da kötü oluyorum...
Bana cevap verecek birini arıyorum,yok,herkes yarım yamalak şeyler söylüyorlar...
Herkes bana kızgın gibi geliyor istediklerini vermedim diye ya onlar verdiler mi....
Geçtim hepsini sadece cevap arıyorum evet ya da hayır bu kadar...
Şu ruh halinden çok sıkıldım artık gülmek eski B olmak istiyorum....
Çok şey mi istiyorum...

0 yorum: