Hakeden Kazandı!!!

Pazartesi, Mart 21, 2011 Brida~ 2 Comments

Şimdi dayanamadım buraya yazmam gerektiğini düşündüm...Yeteneksizsiniz Türkiyede Sefa 1. oldu...Efendim son ikiye çok iyiler kaldı tamam kabul...Aref Sefa...Sefa mükemmel yetenekli Arefde öyle...İkiside kazansa hakederler...ama Aref ayrıydı benim için ve benim gibi düşünenler için...
İtiraf ediyorum Aref için Odtüye bile giderim...O saçları gözleri falan nasıl birşeysin sen ya diyecek kadar var diyorum...Hayatımda öyle cool bir insan görmedim yani <3
Tip için kazansın diyorum ama yaptıklarıda küçümsenecek şeyler değiller...
Aksini söyleyenlerde genelde erkekler yorumlarda twi de falan farkettimde....
Kıskanılıyor gibi geldi :P
Neyse hakedenlerden biri kazandı en azından Sefanında hakkını yemeyelim şimdi az güldürmedi oda  :)
Yinede Arefciyim arkadaş o kadar...






Ve 1. miz Sefa


2 yorum:

  1. Hakeden kazandı gerçekten ama senin dediğin gibi ama bende Arefciyim arkadaş :)

    YanıtlaSil