İzdivaç Klasikleri

Cuma, Mart 18, 2011 Brida~ 2 Comments

Bunları paylaşmadan duramadım harbiden komedi filmlerine bin basarlar ordaki ton ton teyzeler onlarıda geçtim artık erkekleride ele geçirmişler hele o ön sıralarda oturan gözlüklüye bayılıyorum...
İsimlerini tam bilmiyorum sürekli takip etmediğimden izleyenler anlar zaten...
Bunlarda ki özgüven bende yoktur yani xD
Sürekli takip edemiyorum ama eğlenmek istediğimde bunu izlemeyi tercih ediyorum evdeyken...




Hazırlamış,uğraşmış çıkan soruya bak xD



Götüne tekmeyi bassa nolacak sanki senden başka birimi alacak xD




Esrada da arada çıkıyo çatlaklar xD




Zuhalin tepki süper geliyor ne ya biri tutsun şunu xD



Böyle manyaklarda var xD

2 yorum:

  1. hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aynen gülme sebeplerimden biri xD

    YanıtlaSil