Sende Söyle

Perşembe, Mart 17, 2011 Brida~ 4 Comments


Beklemediğin insanların sizi daha mutlu etmesi daha entresandır aslında...Yıllardır samimi olduğun arkadaşın bile sana bunları yaşatmamıştır belkide...
Hep o sıcaklığı hep o samimiliği hep o sevgiyi beklemiştirsin ama verememişlerdir sana...
Bazen haketmiyor muyum mu acaba dersin en azından elinden ne gelirse yapmıştırsın sen ama insanlar sevgilerini göstermekte çekingendirler...
Bazen sen ben bile öyleyizdir yalan değil hani...
Karşımızda ki anlasın isteriz,söyleyemeyiz o 2 kelimeyi...
Ama hayat hep böyle değildir bir gün biri çıkar bütün cesaretiyle o kelimeyi öyle bir söyler ki bütün hayatınız silinir herşeye ordan başlarsınız...
Bundan sonra sadece o ve siz vardırsınız...
Ama bazen hayat böylede olmuyor işte mutsuz yaşayan hala bir sürü insan var hala söylemeyen ve mutsuz olan
Bu yazıyı okurken bile zaman kaybediyorsun git ve söyle eğer ki onu kaybetmeyi göze alamıyorsan yap bunu...



4 yorum:

  1. sen böyle gaza getiriyorsun ama ben de tık yok gidipte söyleyemiyorum hala sen söyle benim yerimede :D
    nolurrrr lütfen lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  2. Kendin söyle diye yazdım ben bu yazıyı ben söylersem hiç bir anlamı kalmaz
    dimi dimi dimi ama :)

    YanıtlaSil
  3. gerçektende o söylerse ne anlamı olur ki
    buarada anonim niye giriyorsunuz deme üşeniyorum direk iyi böyle
    bide kimse tanımasın beni :)

    YanıtlaSil
  4. ben artık kim olduğunuzu anlayabiliyorum
    kelimeleriniz yeter :P
    sanki görende çok önemli biriside tanımasınlar beni diyosun :)

    YanıtlaSil