Şuana Kadar

Cumartesi, Mart 26, 2011 Brida~ 0 Comments


Bloga başladığımdan beri hayatımda ne değişti neler oldu?
Sadece bir şey değişti oda yazmak,yazmaktan uzak bir insandım lisedeyken bile en kötü notu hep kompozisyondan alırdım...En azından burada cesaret edip çok iyi olmasam bile yazıyorum kendi halimde...
Halende iyi yazmıyorum zaten...
Sonra neler oldu...
Bloga başlama sebebim BNS oldu onları çok seviyorum özelliklede S e çünkü o üye yapmıştı beni...
İlk hoşgeldin yazım komikti ne yalan söyleyeyim ilk yazım olmasından sonradan değiştirdim bu hali öncekine göre çok çok iyi :D
Zaten fark çok bariz belli olur bi ilk yazıma bir de son yazıma bakarsak xD
Eylülde başladım o zamandan şimdiye neler oldu....
Bir ara eski sevgili yüzünden bunalımdaydım ne bokumsa şuan o halimi düşündükçe çok sinirleniyorum değmez bir insanmış çünkü...Ama hala unutamadığımı düşünüyorum bazen...
Birlikte kışa girdik ama bir kaç kar tanesinden başka bir şey göremedik burada :)
Sonra bir tanıdık vefat etmiş...
Şopcuklarıma bakmışız...
Bir ara netim kapanacaktı onun isyanını yaşamışız...Allahtan kapanmamış...
Sınava hazırlanmaya başlamışız...
U dan sonra birisinden hoşlanmışım ama oda benim ondan hoşlanmamı bekler gibi hemen sevgili yapmış...
Müzik dinlemişiz,konsere gitmişiz...
Arada U ya olan nefretimi haykırmışım...
Yılbaşına birlikte girmişiz...
Arada hasta olmuşum grip benden hiç gitmez zaten...
Romeo ve julietin aşkına şahit olmuşuz...
Kim kiminle nerede ne yapıyor bile oynamışız...Oyumu nına <3 ıan  vermişim hatta...
Sevgilisiz sevgililer günü geçirmişim...
Aşk tesadüfleri sever diye mükemmel bir film izlemişim...
Koreyle tanışmışız...
Blogu kapatmışlar...
Kyu mu tanımışım <3
Blog açılmış...
Sınav yaklaşmış ve şimdi bu yazıyı yazıyorum...
Arada bazı şeyleri atladım ama hepsini özet geçersek bir ağlamışız bir gülmüşüz...
Dengesiz ruh halimle,kendi halimde iyi olmasamda bir şeyler yazmışım....
Beni takip eden etmeyen herkese teşekkür ederim...
Burada olmaktan çok mutluyum hepinizi çok seviyorum muç muç <3
(sanki bir yerlere gidiyorum gibi bir yazı oldu ama xD)

0 yorum: