Yeniden...

Pazartesi, Mart 14, 2011 Brida~ 2 Comments


Ben aynı anda iki kişiye aşık olmadım çünkü ben aynı anda farklı duygular besledim o insanlara...Asla üzmedim onları kırmadım da çünkü ben kırıldım, ama kırmadım...
Ben aldatmadım,aldatılmadım ama ne kadar basitçe olduğu bildim,ne kadar acı...
Bir ilişkiyi yürütememiş olabiliriz ama sonunda adileşmemek gerektiğini bildim,sustum,içimde yaşadım,inkar ettim ama sustum...
Sadece yazdım,haykırırcasına ama sustum...
Karşımdakileri asla değersizleştirmedim,o kadar şey yapmalarına rağmen...Ben geçmişe ihanet etmedim,saygı duydum...
Belki yazarken kötü konuştum ama asla yüzüne söyleyipte kırmadım karşımda ezmedim,insanlara karşı küçük düşürmedim...
Kabullenemedim...
Ben üzüleyim o üzülmesin istedim,ben ağlayayım o ağlamasın istedim,ben her gün onun acısıyla yanayım o yanmasın istedim ben gerçekten sevdim ve unutmadım...
Belki çok iyi davrandım ve çok büyük bir hata yaptım bilmiyorum...
Ama hayatıma devam ettim geçmişi unuttum artık ama hala saygı duyuyorum ama aşık mıyım değilim...
Hata mı yapıyorum bilmiyorum ama üzmek ve üzülmek istemiyorum tek isteğim bu...
Bundan sonra onu unutmuş olarak...
Yeni hayatım ve aşkım 
Sadece bu...



2 yorum:

  1. U'yu unutmana sevindim ama yineden tamamen unuttuğunu sanmıyorum,çok çok çok önceden tekmeyi basman gerekirdi aslında neyse :)
    Yeni hayatın ve yeni aşkınla mutlu olursun inş
    Gerçi aşkınla seni hiç düşünemiyorum gerçekten çok farklı kişiliğe sahipsiniz gerçi zıt kutuplar birbirini çekermiş derler ya
    sende herkesde mutlu olsun lan (:
    sınavını unutma o daha önemli xD

    YanıtlaSil
  2. tabikide sınav daha önemli :)
    önümüze bakıyoruz artık
    zıt kutuplar çeker mi bilmiyorum ea olaraktan xD
    tabiki hep birlikte mutlu olalım .ms2

    YanıtlaSil