Sinirlendim

Cuma, Nisan 08, 2011 Brida~ 2 Comments


Size en sinir olduğum bir şeyi söyleyeceğim haklı ya da haksız herneyse...
Böyle biriyle konuşurken zırt diye susmasından hiç hoşlanmam kaçtığını düşünürüm,cevap alamadım ya işte meraktan ölürüm orada ama o inat eder hala hm boşver öylesine söylemiştim zaten bilmem ne .m
Yani haksızsam söyleyin bir şey söylediysen arkasında duracaksın ya da hiç söylemeyeceksin...
Bir de o kişi yanımda olmuyor ya çarpamıyorum bir tane o zaman daha da sinirleniyorum odada elime ne geçerse fırlatmak istiyorum...
Onun için insanlarla kısa konuşmak istiyorum uzatınca tık kalıyoya orda B sinirlenmeye başlıyor işte...
Öyle işte böyle şeylerden nefret ederim sinirlenirim hemen...
Şimdi böyle bir olay yaşadımya üşendim yataktan kalkıp bir şeylerden hırsımı alayım en iyisi yazmak dedim...
Yine sinirlendim yani kasıtlı yapıyolar valla bak .m
Neyse diğer yazıda görüşürüz muç muç :)

2 yorum:

  1. yine bulaştı demi piç salla aman ya muhatap dahi olma öyleleriyle
    olum ortalığı dağıtma yalnız xD

    YanıtlaSil
  2. dağıtmam dağıtmam :P

    YanıtlaSil