Pazartesi, Mayıs 23, 2011 Brida~ 0 Comments


İtiraf edeceğim bir şey var...
Kimseyle bu kadar mutlu olduğum zaman hatırlamıyorum,sürekli keşke yanımda olsaydı dediğim,net ortamında hiç sıkılmadan vakit geçirdiğim insanlardan biri o...
İlk arkadaşlığımızın başladığı zamanlar bazı sorunlarımız olmuştu ama geçti...
Ve inş birdaha  öyle şeyler yaşamayız...
Ben onunla konuşurken çok mutluyum yani hiç kimsede böyle hissetmiyorum yalan söylememek gerekirse...
Şuan bile anlatamıyorum lan harbiden :D
Vaktimi onunla geçirmekten çok hoşlanıyorum,onu çok çok çok seviyorum,en iyi arkadaşım o benim...
Onun ne düşündüğünü bilemem ama ben böyle düşünüyorum...
Herneyse seviyorum onu o kadar...
Kimi lan demi küçük S i <3
Ve onun hakkında söylediğiniz herşeye dikkat edin şu andan itibaren itinayla dalınır ona göre .m
Buarada erkek sananlar için yeniden söylüyorum kız o tammammm mıııı :D

0 yorum: