Pazar, Haziran 05, 2011 Brida~ 0 Comments


Blog blog blog...
Ne zamandırlı yazmıyorum bende farkındayım,napıyorum demi B öldü mü kaldı mı?
Sınav yaklaştı götümüz tutuştu gibi bir şey,ygs deki gibi olacaksa çalışmak istemiyorum arkadaş öyle işte biraz isyandayım şu günlerde...
Sonra bizimkiler tatili ayarladırlar temmuzun başında gidiyorum,sanırım mersine gideriz o kısmını tam ayarlamasakta...
Özleyeceğim lan hepinizi,netimi,pcmi :(
Şu günlerde bir eksiklik hissediyorum bu doğru ve nedenide küçük Sle görüşemiyoruz :(
Yarım yarım giriyoruz ya o ya ben çıkıyorum,özledim işte o kadar...
Sujunun videolarını izliyorum,yapacak bir şey bulamıyorum klip indiriyorum,şarkı çığırıyorum arada falan :D
Sınav yerleri belli aq boktan ayrıca tekinin nere olduğuda belli değildi anadolu lisesi yazıyordu ama hangi anadolu lan ösym nerenle ayarlıyorsun şu yerleri anlamadım .m
Neyse ayarladık onu...
Yani anlatacak bir şey de yok,sınavdan başka...
Öyle böyle hergün aynı geçip gidiyor...
Diğer yazıda görüşürüz bıy bıy :D

0 yorum: