Pazar, Haziran 26, 2011 Brida~ 0 Comments


Blog özledim seni çok çok çok
Şuan pc nin sağ alt köşesine baktım saat 19:29 hava henüz kararmadı,hava çok sıcak ve sıkılmakla meşgulum...
Sınav geçti gitti nasıl yaptın nasıl becerdim batırmayı bende anlamadım öyle işte,sonuçları bekliyoruz artık...
Tatilde yapacağım bir sürü şey vardı güya yani ben öyle planlamıştım :\ ama arkadaşların tatile gitmesiyle planlar mahvoldu tek kaldım resmen .m
Onlar dönüncede ben gidicem koca yaz görüşelim yani ya artk...
Koca şehir onlar olmadan öyle anlamsız geliyor ki,balkondan başka hava aldığım yer yok,dışarı çıkmak istemiyorum...
Buda doğal olarak pc başında geçirmeme sebep oluyor daha 1 gün geçti ama ben sıkıldım ya daha 1 hafta falan off nasıl geçicek bilmiyorum :\
Pcdede yapacak bir şey yok film izleyip duruyorum...
Küçük S zaten girmiyor bile artık girsede görüşemiyoruz öylede bir sıkıcı onuda çok özledim :\
Alışveriş yapmalıyım alacak bir sürü şey var...
twitter,tumblr,facebook ve blog arasında dolanıyorum...
sims oynuyorum...
uzun zamandır tvde klip izlemiyordum saatlerdir başındayım yinede sıkılıyorum...
Öyle işte yazın ne hayallerim vardı sınavdan sonra şunu şunu yapacağım diye ama sıkılmaktan başka bir şey yapmıyorum anlayacağınız...
 Neyse yazacaklarım bu kadar çok bir olay yok zaten diğer yazıda görüşürüz :D

0 yorum: