Ara bitti tembelliğe devam

Pazar, Temmuz 17, 2011 Brida~ 0 Comments


1 haftayı biraz geçmiş bile olsa döndüm işte,özledim mi özledim yalan yok ama parmaklarım klavyeyi unuttuğu için yazmak istemedim açıkcası üşendim.
Güneş yasağımın bitmesiyle kendimi güneşe teslim ettim aslında etmedim kararmak,yanmak yani çok hoşlanmıyorum hani...
Öyle böyle yaklaşık gidiş geliş 16 17 saatlik bir yolculuktu sevmezsem katlanılmaz,gerçi daha kısa normaldede fazla mola verdiğimiz için uzuyor doğal olarak.
Ve sıkıcı pc başındaki hayatıma döndüm,masamın üstünde birikime devam...
dediğim gibi animeler,diziler,filmler falan geçiyor birde şu sınav sonuçları açıklansa ne bok yediğimi öğrensem daha iyi geçecek tatil
Onun dışında küçük S le görüşmeyi nerdeyse kestik özledim çok çok .m
Dışarı sıcak çıkılmıyor,pc yeter kalk başımdan derse şaşırmam,yapacak bir şey yok,turkcell günlük sms e sınır koymuş,netime sürekli reset atan bir komşuya sahibim...
yatakta çıkmaya üşenen bir hal aldım odamı bok götürüyor diyebilirim ki artık götürmüyo annemin son isyanından sonra temizlemek zorunda kaldım...
Msn de online olan yok okullar açıkken daha çok oluyordu,face desen iyice boku çıktı,bir tek eğlendiren,güldüren tumblr var iyi yani böle devam eder umarım...
Onun dışında aldığım gitarla uğraşıyorum bir uğraş olsun maksat...
Temmuz nerdeyse bitti azda olsa dışarı çıktık ama fazlasıyla evde geçirdim hala tv izlemiyorum yani izleyemiyorum alışmışım koca sene tvsiz geçti,varsa yoksa pc işte...
Evet yazın kalan kısmınıda böle geçirecek gibi görünüyorum...
diğer yazıda görüşmek üzere :)

0 yorum: