Pazar, Temmuz 24, 2011 Brida~ 0 Comments


Birden dururken ürperirsin ya için bir tuhaf olur o zaman hala içimde olduğunu düşünüyorum biliyorum hala var bir şeyler,sende biliyorsun bunu,o kadar büyüyen bir şey bir kaç ay da bitmez...
Öyle mi duydum ki bitirmişsin,ayrılığın diğer günü bir başkasıyla oldun ben sana söyleyeyim mi neden peki üstünü kapatmak için,beni ve geçmişini kapatmak için yok etmek için unutmak için...
Bana sakın bir şey söyleme sana kızgın falanda değilim olamamda hayatımda sevdiğim bir insana ayrılmış olsak bile kızamam bir şey diyemem...
Kıyamam çünkü ben seni hala severken bitti bu aşk aslında bende bitmedi hala sen bunları bilmiyorsun aslında iyi ki de bilmiyorsun daha acı olurdu eminim
Üzülürmüydün ya da özlermiydin bilemem ama istermiydim öyle hissetmeni cevabımı biliyorsun...
Ama sen başkalarının olmuşken ben bunu sadece içimde yaşıyabiliyorum öylede olmalı elbette
Sen başkasına dokunurken ona aşkım derken ben hergün biraz daha ölüyorum ama önemli değil senin mutlu olduğunu biliyorum...
Acıyor her yanım duramıyorum yüksek bir yere çıkıp haykırmak istiyorum belkide
İçimdekileri kusmak ve ya birilerine bir şeyler anlatmak ve biliyormusun hala seni anlatmak için can atıyorum seni tanımayan birisine
Nasıl birisi olduğunu ne sevdiğini ne sevmediğini nebileyim kısaca seni işte
Belkide komik bir haldeyim olsun seni yaşatmayı başarıyorum ben o bana yeter ya...
Bunları bil istedim belkide okumayacağını bile bile ona rağmen unutma hala seni seven birileri var ve hep olacakta....
Belki dönersin diye işte...

redd-mutlu olmak için

0 yorum: