Yaz Tatili

Cumartesi, Temmuz 02, 2011 Brida~ 2 Comments

Pazartesi gününe kadar güneşe çıkmam yasak bir haftadırlı evdeyim...
Ve canım o kadar sıkılıyor ki yapacak bir şey bulamıyorum...
Ya S sayesinde anime izleme bağımlısı olup hergün en az 5 bölüm izliyorum...
Ya kitap okuyorum ya da böle silip silip ojeyle uğraşıyorum işte...
Yapacak bir şey yok yani zaman geçirecek bir şeyler arıyorum :\
Bende ki bu oje aşkını hiç bir şey geçiremez yani öyle böyle değil her gün google a bir oje yazıpta renklerine,sürüş şekilerine falan bakmazsam olmaz...
Yine ojelere bakarken bir kaç tane buldum çok hoşuma gittiler...


 Yazında en sevdiğim yönlerinden biride kitap okuyabilmek ve şuan bu kitabı okuyorum...

İzlediğim bir dizi 2 tane de anime var onlarda


Pazartesine kadar bunlarla zaman geçireğim sanırım,diğer yazıda görüşürüz :D

2 yorum:

  1. Verdiğiniz bilgiler gerçekten çok işime yaradı, iş avukatı olarak teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu bana o zaman rica ederim :)

    YanıtlaSil