Pazartesi, Ağustos 08, 2011 Brida~ 0 Comments




Yazacak bir olayın olmaması ayrı tatilin sıkıcı geçmesi ayrı bir sinir ediyor beni.Şu sıralar uğraştığım tercih zımbırtısından kurtuldum açıklanmasını bekliyorum.Ramazanda çektiğim susuzluk ayrıyken benim gibi obur bir insana tumblrda paylaşılan yemeklerde ayrı bir eziyet geliyor tabi.
S le anime izlemeyi şu sıralar bıraktık kendi animelerimi izlemeye devam ediyorum ve hala death noteyi bitiremedim şu sıra izlediğim bölümler sıkıcı olduğundan hiç izleyesim gelmiyor.
Havalar aşırı sıcak ve buranın kurak iklim olmasıda ayrı bir bunaltıyor insanı,merkezinde 40 dereceden aşağı olabileceğini düşünmüyorum artık.
Ramazanın yaza gelmesi kötüyken iyi bir yanı gecelerinin uzun olması iftardan sonra gidipte bir çay yudumlayacak yer ve çok fazla zamanın oluyor.
Şuan şunu yazarken bile tumblrda hala yemek postları atılıyor ee haklılar gerçekten acıktık :\
formspringimde soru kıtlığı var hani soru sorsunlar istiyormuyum bazen çok fazla birikince yanıt vermek gelmiyor içimden ondan sık sık sorulmasını istemiyorum.
Tumblra yeni biri katıldı yani eskiden kaydolsada şimdi bakmaya başlayan N ne diyelim yemek postlarıyla yanlız bırakıyorum seni :\
Ayrıca şu sıralar pc oyunlarına taktım age of empires hm birde kurmayı başarırsam warcraft oynayacağım hm nfs ide unutmamak lazım.
Onun dışında bir şey yok yani.Birde arkadaşlarla yaptığımız şeyler var aslında sıkıcı değilde artık monoton gelmesi biraz sıkıyor günü.
Öyle böyle koca tatil nerdeyse bitmek üzere.
Okul korkusu sardı herkesi eminim benimde öyle ders çalışmak istemiyorum artık :\
Öyle böyle işte buda yazıda bu kadar diğer yazıda görüşürüz :)

0 yorum: