2012

Cuma, Aralık 30, 2011 Brida~ 0 Comments




2011 inde sonuna geldik biraz iyi biraz kötü bir yıl geçirdik belki de tamamen iyi ya da hiç mutlu olmamış bir sürü insanda olabilir.Bana gelince kötü geçirdiğim günlerde oldu iyi geçirdiğim günlerde oldu.Hayatıma yeniden çeki düzen verdiğim yeni bir şehir ve hayatıma yeni giren bitanemle iyi bir yıl oldu diyebilirim.Ve 2012 geldi zaman akıp gidiyor.Bu sene isteyeceğim o kadar çok şey var ki aslında umarım hepsi gerçekleşir.Yılbaşına nasıl girerim bilmiyorum tek bildiğim ona sadece seni seviyorum demek istediğim o kadar.Çok uzaklarda olsada hep yanımda hissettiğim insan iyi ki varsın iyi ki seni kaybetmeden tanıma fırsatım olmuş.Bunca zaman seni nasıl farketmemişim bilmiyorum gözlerim kör olmalı.Neyse şuan hayatımdasın ya başka ne isteyebilirim ki benim için bitanem için ve hepimiz için mükemmel bir yıl olması dileğiyle mutlu yıllar...

0 yorum: