Kar ve Ben

Perşembe, Aralık 20, 2012 Brida~ 0 Comments




21 Aralık saçmalığını bir kenara bırakıp kışın o güzel yanını görmeyi denemeliyiz bence.En sevdiğim mevsimdir benim kış.Soğuk bir insan olmadığımı düşünüyorum ama fazlasıyla soğuğu seven biriyim.Rüzgar yüzüme vurdukça saçlarım savruldukça kendimi nedense özgür hissediyorum.
Henüz kar yüzü görmüş değilim bu sene heyecanla bekliyorum.Biraz bencilce bir duygu ki o kadar soğuğa maruz kalan insan varken benim hala kar istemem.Yinede o güzelliği görmek istiyorum.
Hepsini geçtim içtiğim kahvenin bile ayrı tadı oluyor keşke soba olsaydı da öyle daha iyi olurdu diyorum eee kaloriferle idare edeceğiz artık.Soğuğu sevmeme rağmen kalorifer yanından ayrılmamam da tuhaf tabi.Şu kar tanelerine bakar mısınız insanın aşık olası geliyor.Gerçekten mucize gibi bir şey insanı kendine çekiyor.
Yine kar kış falan derken yüzlerce kez izlediğim bir filmi sizlerle paylaşacağım.Sıkılmadan küçüklükten beri izlediğim 'The Grinch' .Nedense kışın hep izlemek istiyorum aklıma geliyor her senede eksiksiz izlemişimdir.
Yine izlemek için hazırlık yapayım , sizlerde izlemelisiniz gerçekten eğlenceli bir film.
Diğer yazıda görüşmek üzere seviliyorsunuz :)



0 yorum:

Pazartesi, Aralık 03, 2012 Brida~ 0 Comments



Derslerin yoğunluğundan buraya uğramak için bir türlü fırsatım olmuyor.Sonunda vizeler bitti ve bana Malatya yolu gözüktü, gerçekten özledim.Gelirken kafamı toplamış bir şekilde geleceğimden eminim.
Olaylar olaylar olaylar hiç bitmezler canımı da sıkmazsalar olmaz.Gerçekten büyüdükçe dertler de büyürmüş.İnsan büyüdükçe aldığı sorumlulukları bazen kaldıramaz olurmuş.
Bende artık yoruldum hele de Ktü de okumak 4 seneyi uzatmadan bitirmeye çalışmak gerçekten zor bunu anladım.
Onun dışında özel hayatımda çokta bir şey olmuyor klasik odada geçen günler arkadaşlarla cafe olursa olmadı evde toplanıp iki sohbet işte.
Bunaldım Trabzon da bu sene merkeze uzak kalmak kötü oldu hani oturup ders çalışsam tamam diyeceğim ama oda yok.
Ve en önemlisi kalbimde yaşadıklarım bitmez tükenmez o duygu hala yüreğimde ne hayatıma birini sokayım ne de başkasını sevmeye çalışayım olmuyor işte.
Gerçek sevgimi alışkanlık mı bilmiyorum ama bana olan uzaklığı canımı çok yakıyor.Hele de benim gibi başak burcu insanı için gerçekten zor o başkalarıylayken hele de onlar kız olunca kıskançlıktan kendimi yastığa basıp ağlıyorum.
Bu huyumdan nefret ediyorum benim kadar kıskanç birisi yoktur.Duygularımın esiri oluyorum.
Öyle işte değişen bir şey yok  aslında.
Neyse uzatıpta sıkmanın anlamı da yok uzun aradan sonra yeniden Merhaba :)


0 yorum:

Ağlamak Meselesi

Çarşamba, Kasım 07, 2012 Brida~ 0 Comments






Nasıl etmeli de ağlayabilmeli
farkına bile varmadan?
Nasıl etmeli de ağlayabilmeli
ayıpsız,aşikare,
yağmur misali?

Neylersin alışkanlık
için kan ağlarken yüzün güler
dikilitaş gibi dinelirsin yine.
Yavrum, erişmek ne müşkülmüş meğer,
anneler gibi ağlamanın yiğitliğine? 

                                             
                                                                                                Nazım Hikmet Ran

0 yorum:

AŞK

Salı, Ekim 30, 2012 Brida~ 0 Comments




 



Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
  Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
  Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır bir güldürür;
 Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.
                                                
                                                 Özdemir ASAF

0 yorum:

Skins

Salı, Ekim 23, 2012 Brida~ 0 Comments


Şu sıralar bilgisayar başından kalkmama sebebim yeni dizim işte bu.Henüz 3. sezona yeni geçtim.Bağımlılık yaptı diyebilirim.+18 bir dizi olduğu için çoğu kişi izlemeyi pek tercih etmez ama benim yeni gözdem 'Skins'...

0 yorum:

Salı, Eylül 18, 2012 Brida~ 0 Comments


BEKLE

Geleceğim bekle dedi 
Ben beklemedim o da gelmedi 
ölüm gibi birşeydi 
Ama kimse ölmedi...

ATİLLA iLHAN

0 yorum:

Love Rain

Pazar, Eylül 16, 2012 Brida~ 0 Comments



İzlediğim bazı diziler yüzünden soğumuştum ama kore dizilerini yeniden sevmeme sebep olan yeni dizim işte bu.Kesinlikle izlenmeli diyebilirim :)

0 yorum:

Cuma, Eylül 14, 2012 Brida~ 0 Comments



İnsan en mutlu olacağı günde kalbi kırık ve üzgün olabilir mi? Evet bugün benim doğum günüm ve ilk defa bir doğum günümü üzgün geçiriyorum.İnsanlar verdiğin değerin karşılığını size vermezler hiç bir zaman belki bende bazı insanlar için bu konumdayım bilemem.
Bu sene doğum günümde mutsuzum bilmiyorum neden bu kadar ileri gitti.Belki yaptıklarımı çekiyorum belki olacağı varmış belki de gerçekleri görmem için bir işaret.
Ama şu günün güzel geçmesi içinde çaba göstermeli ya insan.Bunu binlerce kez söylememe rağmen hala devam ettiriyorlar işte.
Yapacak bir şey kalmadı diyebilirim zaten günün bitmesine de az kaldı sayılır.Neyse gece yarısına kadar bekleyeceğim umarım istediğim gibi bir doğum günü geçiririm.Şuan için hiç bir şey yapmayacağım benim içinde o insanın inadını kırması doğum günümün kutlanmasından bile daha mutlu edecek beni.
Artık hiç bir şeye anlam veremiyorum.Külkedisi gibi gece yarısına kadar bekleyip daha sonra hayatım kaldığı yerden devam mı edecek yoksa yeni bir sayfa mı açacağım kendim için belli olur artık.
Bir insanın doğum gününün dönüm noktası olması gerçekten kötü.

0 yorum:

Yemyeşil bir tatil

Cumartesi, Eylül 08, 2012 Brida~ 2 Comments

Yazın tatile gidemedim diye yakınırken tamda şuanda tertemiz havasıyla Of da mükemmel bir tatil yapıyorum.Dersler başlayana kadar yurtta sıkılacağıma sevdiğim insanların yanında güzel bir tatil iyi oldu.
Her sabah mis gibi havayla uyanmak mükemmelmiş.Şehrin ortasında gürültüyle,bunaltıcı kirli havayla birlikte uyanırdım ama şu 10 gün içinde her sabah mis gibi havayla uyanmak çok iyi gelecek.
Uyandığımda yüzümü elimi yıkayıp balkona çıkıp mis gibi havayı içime çektikten sonra aşağı inip mükemmel bir kahvaltıyla güne başlamak gerçekten çok iyi.
Hele buranın insanlarının bu kadar eğlenceli olacaklarını hiç tahmin etmezdim bütün gün gülmeden duramıyorsunuz.
Hafta sonuna da çay a çıkacakmışız bende öğreneceğim bakalım ne kadar becereceğim.Şu kaldığım günlerde buralardan daha neler öğrenirim bilmiyorum ama en güzel günlerimi geçireceğimden eminim.Gerçekten eğlenceli olacak.
Ve oralardan bir kaç kare...





2 yorum:

Sevgili odam seni özleyeceğim

Salı, Eylül 04, 2012 Brida~ 0 Comments

Sıkıcı bir yaz daha geçti.
Bu yaz tatile gidemedim.Onun yerine 15 günlük staj için Kayserideydim.Güzel de geçti özellikle akşam okey oynamaya gitmemiz.Özledim ne diyebilirim ki gelecek yaz yine gitmeyi düşünüyorum.
Bu yaz da yine yapmak istediklerimi yapamadım.Yine yatak ve pc arasında gidip geldim.
Biraz bunalımlarla birlikte koca 3 ay geçti gitti.
Şuan ise;
Gitmeme saatler kaldı son olarak bavullarımı kapattım ve koridora çıkarttım.Odama son kez baktım.Bu kadar toplu ve düzenli görmemiştim uzun zamandır.Yaklaşık 3 aydır o yastıkların arasından geçip odadan çıkmalar,masada biriken bardaklar falan derken şuan ayrılık vakti.Trabzon a gitmeyi çok isterken şuan bir hüzün var içimde.Yatağımdan ayrılmak biraz koyacak gibi.Evdekileri ve odamı özleyeceğim.
Trabzon da halletmem gereken işlerde canımı sıkmaya başladı.Bir an evvel gidip halletmek istiyorum.Ve dünya tatlısı arkadaşımla eğlenmek.
Yapmayı düşündüğüm daha doğrusu istediğim çok şey var en azından dersler başlamadan eğlenmek gerek.
Neyse hepsini geçtim de 12 saatlik yolculukta müziğimle birlikte bana eşlik edecek birilerini arıyorum inanın bazen çok sıkıcı oluyor :(
Görüşmek üzere canlarım.

0 yorum:

Pazartesi, Ağustos 27, 2012 Brida~ 0 Comments




Bazı günler olduğu gibi yine hassas ve duygusalım.Kafam o kadar karışık ki artık aldığım kararlardan mutlu olamıyorum çünkü bazı şeylerin yanlış olduğunu biliyorum.Nasıl düzelteceğim bilmiyorum da.Sanırım hep dediğim gibi her şey zamanla.Biraz acıda olsa olması gereken bu çünkü yıprandım ve artık bir bütün olamıyorum.Bu düzelene kadar da uzak durmak en iyisi bazı şeylerden.Şuan için mutluyum değer verdiğim insan var yanımda oda olmasa bunu nasıl kaldırırdım bilmiyorum.Bazı geceler kimse yokken sigarama sarıldım.Hep içme demene rağmen ki bugün  doktora gittim hala iyileşmemişim.Beni rahatsız etmesine rağmen hala içiyorum.Belki kızarsın belki de artık umrunda değilim.
Neyse işte ben mutluyum bilmeni istedim umarım sende öylesindir.

0 yorum:

Brida Trabzonu özledi !

Pazar, Ağustos 26, 2012 Brida~ 3 Comments


Canım Trabzonum nasılda özledim seni , sadece 1 senedir orada olmama rağmen nasılda sevdirdi kendini.Baya baya alışmışım yaklaşık 3 aydır Trabzon dışındayım ve nasılda özledim burnumda tütüyor.Neyse ki bu hafta sonu gidiyorum.Bizimkilerle geçirdiğim son günler kısacası.Hani onları da özlemeyeceğim değil.Dersler 24 eylülde başlamasına rağmen yurt sıkıntısından dolayı erken gidiyorum işime de yaradı özlemiştim zaten.Hele de dünya tatlısı aşkitomu çok özledim gittiğim gün oda gelecek.Dersler başlayana kadar eğleneceğiz kısacası.
Elimden geldiğince bloguma uğramaya çalışacağım özletmeyeceğim kendimi inşallah.Neyse lafı uzatmanın anlamı yok gidip son günlerimi memleketimin güzel havasında eğlenerek geçireyim.Kendinize iyi bakın görüşmek üzere canlarım :)
Koyduğum fotoğrafta en sevdiğim yerlerinden biri olan Boztepe bilmeyenler için söyleyeyim de :)

3 yorum:

Bayramınız Mübarek Olsun.

Pazar, Ağustos 19, 2012 Brida~ 0 Comments


Ramazan ayıda böylece geçti gitti.Bugün bayram her ne kadar eski yaşadığım bayram heyecanını yaşamasam da yine de mutluyum herkesi ziyaret edip,yaşlıların ellerinden öpüp verdikleri şeker ve çikolataları gözlerim ışıldayacak şekilde alacağıma eminim.Hala verilen bayram harçlıklarını söylemiyorum bile.Ama yine de bayramların tadını çocuklar çıkarıyorlar zamanlarının kıymetlerini bilsinler bu yüzden.Herkes için mutlu bir bayram olması dileğiyle Bayramınız Mübarek Olsun.

0 yorum:

Brida'nın bitmez dizi filmleri

Salı, Ağustos 14, 2012 Brida~ 4 Comments

Bu yaz tatili için planladığım bir sürü şey vardı en başındada dönem boyunca izleyemediğim dizilerimi izlemekti.Fakat Ağustos bitecek ben sadece 1 dizi bitirebildim.Aslında iyi araştırıp yorumlara bakmadan başladığım için çoğu diziyi izlemek istemiyorum sıkılıyorum o dizi bitmedende yenisine başlamak istemiyorum bu yüzden uzun sürdü ve sadece bir dizi bitirdim.

My Girlfriend is a Gumiho



Bitmemiş olan dizilerim ayrı tabi ki onları aradada olsa bir bölüm falan izledim yinede çok değil.


Ayrıca bu diziyide saçma sapan bir şekilde yarım bırakıp bitirdikleri içinde kızgınım severek izliyordum

Ve Kore dizilerime merhaba deyin :)

Şuan da bunu izlemeye başladım



Ve bu hafta için izleyeceğim film



4 yorum:

Cumartesi, Ağustos 04, 2012 Brida~ 2 Comments



Birde şöyle bir olay var ki uğruna savaştığın bazı insanlar vardır onlar sadece siz başkasının olunca kıymetinizi anlarlar o yüzden o kişileri buradan kocaman öpüyorum ve defolmalarını istiyorum hayatımdan.Sizin devriniz çoktan kapandı beyler şimdi yol alın lütfen.

2 yorum:

Bu hafta izlediğim filmler

Cumartesi, Ağustos 04, 2012 Brida~ 2 Comments

Aşkın Logaritması


Kızlar Partisinde Cinayet


Bir Milyonerin İlk Aşkı


Hatırlanacak Bir Anı 


Amerikan Pastası Buluşma


2 yorum:

Anime listem

Cuma, Ağustos 03, 2012 Brida~ 0 Comments

Yaz tatiliyle birlikte anime sezonunu da açtık.Ve anime listem işte şöyle;
İlk olarak şuanda izlemekte olduğumla başlayayım 

GoSick


Blood+




Deadman Wonderland




Ano Natsu de Matteru





Okane ga Nai
Junjou Romantica
Mirai Nikki
Shinrei Tantei Yakumo
Umineko no Naku Koro ni
Hell Girl
Cardcaptor Sakura
Fruits Basket
Vampire Princess Miyu
School Days
Angel Beats
Toradora
Shugo Chara
Code Geass
Kimi ni Todoke




Aslında aklımda olan şey S le bir liste hazırlamaktı ama şu sıralar pek bir vaktimiz yok gibiydi birlikte anime izlemeyi bile bıraktık bu yüzden kendim bir liste oluşturmak istedim önerilerinizi her zaman bekliyorum.

0 yorum:

Hoşgeldin Brida~

Cumartesi, Temmuz 21, 2012 Brida~ 0 Comments



Yeniden birlikteyiz işte.Hepinizi çok özledim ve tabi ki blogumu.Sıcak bir gün değil mi öyle tatilde dışarı çıkıp gezmem gerekirken dışarıya adım bile atamamak kötü.Ayrıca şuan ramazanın olması bu sıcakta tam bir eziyet benim için.Neyse ki evde geçiriyorum günlerimi tatilin avantajları.Bu seneyi de bitirdim artık 2. sınıfım.Alttan derslerimle birlikte bu sene sanırım epey zor geçecek.Okula ve tabi ki Trabzon'a fazlasıyla alıştım eve dönünce hala bir yanım orada sanki özlemiyor değilim.1 senede bu kadar alışacağım aklıma gelmezdi bu benim için çok güzel bir şey tabi ki.Onun dışında özel hayatımdan bahsetmek istemiyorum ama mutluyum bunu söyleyebilirim.Benim için yeni bir sayfa var artık.Umarım bu sayfam karalanmaz.
Sabahlama sezonu açıldı artık geçen yaza oranla daha çok uykum gelsede yine 6 ya kadar oturuyorum.S ve N le gerçekten çok güzel vakit geçirmek.Sıkılmadan zaman geçirmek için 2 muhteşem insan.
Onlar dışında yine bir sürü arkadaşım var tabi geceleri bana eşlik eden.Ve hayatımda ki insan birlikte geçirdiğimiz dakikaların değeri ölçülemez bile.
Aslında monoton bir tatil ama idare ediyorum.Zaman çabuk geçti temmuz bitecek neredeyse.Artık buraya sık uğramayı düşünüyorum umarım vakit bulurum yazmak için
Aslında sizinle paylaşacağım çok şey var ama hepsini bir anda bitirmeyeyim.
Kendinize iyi bakın iyi ramazanlar :)

0 yorum:

Perşembe, Nisan 19, 2012 Brida~ 0 Comments





Blogumu boşladığımın fazlasıyla farkındayım ama bu sene hiç olmadığım kadar yoğun geçiyor.Fakülte,dersler ve B nin duygularıyla boğuşması.Haftada 3 gün dersimiz var bu yüzden fazlasıyla şanslıyım.Eee buna rağmen nasıl bu kadar dolusun derseniz eğer evet fazlasıyla boş zamanım var ama her gün dışarıda uğraşacak küçükte olsa bir işim oluyor ve bütün günüm gidiyor diyebilirim onun dışında boş zamanlarımda yatağıma uzanıp kulaklığımı takıp onu düşünüyorum.Hala kendi içimdeki savaşıma bir son veremedim.Hala ne yapacağımı bilmiyorum ve hala cevapsız sorularım kafamda dönüp dolaşıyor.Kafam çok karışık kalbim tek ona ait diye düşünürken diğerleriyle ne yapacağımı bilmiyorum onlarda kafamı karıştırıyor 3yle napacağımı bilmiyorum.Kimseyi kırmadan nasıl yapacağım.Kalbimin kime ait olduğunu bildiğime eminken neden kafam karışıyor bilmiyorum bazen emin olamıyorum.Belki de kalbim kırıldığı için böyledir.Belki de onu kırmaktan korktuğumdandır.Ama kimi istediğimden eminim bütün kalbimle bunu biliyorum tek korkum etrafımda kimsenin ona onay vermemesi ilk başta herkesin düşüncesi olumluyken neden böyle oldu bilmiyorum ama çok korkuyorum bir gün benim olursa kimsenin onu kabul etmemesinden,ona karşı yapılacak olanlardan,bize yapılacak olanlardan belki de bu yüzden uzak durmalıyım beynim bunu söylüyor ama kalbimi dinliyorum nedense ve her gün belki de ona daha yakın olmak istiyorum.Bunları yaparken kendime mi ona mı acı çektiriyorum bilmiyorum ama istediğim tek şey onun mutlu olması,ben onsuz yaparım ama onun mutsuz olmasına dayanamam.Belki imkansızı sevdim bunu biliyorum ama kendime hiçbir zaman itiraf edemiyorum.Hep içimde bitmeyen bir umutla onu bekliyorum.

"Ve Bazen Hayattır Sevmek Birini Çok Uzaktayken Bile Yüreğinde Taşıyabilmek."(Özdemir Asaf)

0 yorum:

Cumartesi, Şubat 04, 2012 Brida~ 0 Comments



Burayı fazlasıyla boşladım biliyorum.Ama yetişemiyorum yazacak fırsatım olmuyorum belki de yazmak istemiyorum.Şu aralar kafam fazlasıyla dolu ve karışık.Ne yapıyorum ben? sorusunu kendime fazlasıyla sorar oldum.Cevapsız sorularım içinde boğulup duruyorum.Ama mutsuz da değilim çünkü hayatımda mükemmel bir insan var.Belki karşılıklı değil ama hayatımda bu bana yeter.İlk zamanlar daha iyiydik ama şuan biraz daha uzak kaldık birbirimizden bu bana acı vermiyor değil.Fazlasıyla özlüyorum onu.
Ne yapacağım,ne yapmalıyım bilmiyorum sadece hayatıma devam ediyorum o kadar.Canım acısa da,onu özlesem de devam ediyorum.
Bu iç dünyamda olanlar birde hayatımda neler olup bitiyor onları anlatayım.Şu sıralar bütlerle uğraşıyordum ki allaha şükür bitti en azından bir süre rahatım.Dersler ciddi manada ağır geliyor.2. dönem neler olur bilmiyorum ama şu bölümü alttan ders almadan geçen biri varsa gelsin alnından öperim gerçekten.Tıp okusak bu kadar zorlamazlar okuduğumuz bölümde bir bok yokken neden böyle bırakmak için uğraşırlar anlamam.
Hayat işte bir yandan zorlamadan olmaz.Fakülte,ev arası gidip geliyorum,geliyordum.Artık özgürüm az bir zaman bile olsa.
Zaman hızla geçiyor.
Olayları akışına bırakma gibi bir huyum yoktur hep üstüne gider zorlarım huyum bu napayım,belki iyi belki kötü bilemem ama hiçbir zaman iyi yönünü göstermedi bana.
Bunun yüzünden bir çok şeyi kaybettim ben halada kaybediyorum.Değişmez bu,değişmem.Beni de böyle kabul etsin istiyorum ama olmuyor naparsam yapayım ne kadar uğraşırsam uğraşayım cevapsız kalıyorum.
Artık bırakayım,artık şöyle yapacağım,artık böyle davranacağım,artık yapmayacağım desem de sadece bir kaç dakika sürüyor yine aynısını yapıyorum.
Ben böyleyim beni böyle kabul etsin istiyorum ama hiçbir şey değişmiyor.
Artık bırakacağım demeyeceğim o kesin gerekirse üstüne fazlasıyla giderim.Umarım daha fazla sorunlara yol açmaz.
Bunlar dışında çevremdekiler var onları fazlasıyla boşladım.S i N i nasıl özledim bilemezsiniz.Şu derslerden midir kimse kalmadı çevremde sanki bir boşlukta kaldım.Şu aralar yine görüşmeye başladık tek eksiğimiz N oda sınavı atlatırsa aramıza dönecek inşallah.
Öyle işte yine bir kaç problem dışında sıradan bir hayat...

0 yorum: