Cumartesi, Şubat 04, 2012 Brida~ 0 Comments



Burayı fazlasıyla boşladım biliyorum.Ama yetişemiyorum yazacak fırsatım olmuyorum belki de yazmak istemiyorum.Şu aralar kafam fazlasıyla dolu ve karışık.Ne yapıyorum ben? sorusunu kendime fazlasıyla sorar oldum.Cevapsız sorularım içinde boğulup duruyorum.Ama mutsuz da değilim çünkü hayatımda mükemmel bir insan var.Belki karşılıklı değil ama hayatımda bu bana yeter.İlk zamanlar daha iyiydik ama şuan biraz daha uzak kaldık birbirimizden bu bana acı vermiyor değil.Fazlasıyla özlüyorum onu.
Ne yapacağım,ne yapmalıyım bilmiyorum sadece hayatıma devam ediyorum o kadar.Canım acısa da,onu özlesem de devam ediyorum.
Bu iç dünyamda olanlar birde hayatımda neler olup bitiyor onları anlatayım.Şu sıralar bütlerle uğraşıyordum ki allaha şükür bitti en azından bir süre rahatım.Dersler ciddi manada ağır geliyor.2. dönem neler olur bilmiyorum ama şu bölümü alttan ders almadan geçen biri varsa gelsin alnından öperim gerçekten.Tıp okusak bu kadar zorlamazlar okuduğumuz bölümde bir bok yokken neden böyle bırakmak için uğraşırlar anlamam.
Hayat işte bir yandan zorlamadan olmaz.Fakülte,ev arası gidip geliyorum,geliyordum.Artık özgürüm az bir zaman bile olsa.
Zaman hızla geçiyor.
Olayları akışına bırakma gibi bir huyum yoktur hep üstüne gider zorlarım huyum bu napayım,belki iyi belki kötü bilemem ama hiçbir zaman iyi yönünü göstermedi bana.
Bunun yüzünden bir çok şeyi kaybettim ben halada kaybediyorum.Değişmez bu,değişmem.Beni de böyle kabul etsin istiyorum ama olmuyor naparsam yapayım ne kadar uğraşırsam uğraşayım cevapsız kalıyorum.
Artık bırakayım,artık şöyle yapacağım,artık böyle davranacağım,artık yapmayacağım desem de sadece bir kaç dakika sürüyor yine aynısını yapıyorum.
Ben böyleyim beni böyle kabul etsin istiyorum ama hiçbir şey değişmiyor.
Artık bırakacağım demeyeceğim o kesin gerekirse üstüne fazlasıyla giderim.Umarım daha fazla sorunlara yol açmaz.
Bunlar dışında çevremdekiler var onları fazlasıyla boşladım.S i N i nasıl özledim bilemezsiniz.Şu derslerden midir kimse kalmadı çevremde sanki bir boşlukta kaldım.Şu aralar yine görüşmeye başladık tek eksiğimiz N oda sınavı atlatırsa aramıza dönecek inşallah.
Öyle işte yine bir kaç problem dışında sıradan bir hayat...

0 yorum: