Hoşgeldin Brida~

Cumartesi, Temmuz 21, 2012 Brida~ 0 Comments



Yeniden birlikteyiz işte.Hepinizi çok özledim ve tabi ki blogumu.Sıcak bir gün değil mi öyle tatilde dışarı çıkıp gezmem gerekirken dışarıya adım bile atamamak kötü.Ayrıca şuan ramazanın olması bu sıcakta tam bir eziyet benim için.Neyse ki evde geçiriyorum günlerimi tatilin avantajları.Bu seneyi de bitirdim artık 2. sınıfım.Alttan derslerimle birlikte bu sene sanırım epey zor geçecek.Okula ve tabi ki Trabzon'a fazlasıyla alıştım eve dönünce hala bir yanım orada sanki özlemiyor değilim.1 senede bu kadar alışacağım aklıma gelmezdi bu benim için çok güzel bir şey tabi ki.Onun dışında özel hayatımdan bahsetmek istemiyorum ama mutluyum bunu söyleyebilirim.Benim için yeni bir sayfa var artık.Umarım bu sayfam karalanmaz.
Sabahlama sezonu açıldı artık geçen yaza oranla daha çok uykum gelsede yine 6 ya kadar oturuyorum.S ve N le gerçekten çok güzel vakit geçirmek.Sıkılmadan zaman geçirmek için 2 muhteşem insan.
Onlar dışında yine bir sürü arkadaşım var tabi geceleri bana eşlik eden.Ve hayatımda ki insan birlikte geçirdiğimiz dakikaların değeri ölçülemez bile.
Aslında monoton bir tatil ama idare ediyorum.Zaman çabuk geçti temmuz bitecek neredeyse.Artık buraya sık uğramayı düşünüyorum umarım vakit bulurum yazmak için
Aslında sizinle paylaşacağım çok şey var ama hepsini bir anda bitirmeyeyim.
Kendinize iyi bakın iyi ramazanlar :)

0 yorum: