Brida Trabzonu özledi !

Pazar, Ağustos 26, 2012 Brida~ 3 Comments


Canım Trabzonum nasılda özledim seni , sadece 1 senedir orada olmama rağmen nasılda sevdirdi kendini.Baya baya alışmışım yaklaşık 3 aydır Trabzon dışındayım ve nasılda özledim burnumda tütüyor.Neyse ki bu hafta sonu gidiyorum.Bizimkilerle geçirdiğim son günler kısacası.Hani onları da özlemeyeceğim değil.Dersler 24 eylülde başlamasına rağmen yurt sıkıntısından dolayı erken gidiyorum işime de yaradı özlemiştim zaten.Hele de dünya tatlısı aşkitomu çok özledim gittiğim gün oda gelecek.Dersler başlayana kadar eğleneceğiz kısacası.
Elimden geldiğince bloguma uğramaya çalışacağım özletmeyeceğim kendimi inşallah.Neyse lafı uzatmanın anlamı yok gidip son günlerimi memleketimin güzel havasında eğlenerek geçireyim.Kendinize iyi bakın görüşmek üzere canlarım :)
Koyduğum fotoğrafta en sevdiğim yerlerinden biri olan Boztepe bilmeyenler için söyleyeyim de :)

3 yorum:

  1. Trabzonlu musun acaba :)

    YanıtlaSil
  2. hayır üniversiteyi orda okuyorum

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bir kare gerçektende.Bu arada blogumada gel olurmu sevgiler:)

    YanıtlaSil