Brida'nın bitmez dizi filmleri

Salı, Ağustos 14, 2012 Brida~ 4 Comments

Bu yaz tatili için planladığım bir sürü şey vardı en başındada dönem boyunca izleyemediğim dizilerimi izlemekti.Fakat Ağustos bitecek ben sadece 1 dizi bitirebildim.Aslında iyi araştırıp yorumlara bakmadan başladığım için çoğu diziyi izlemek istemiyorum sıkılıyorum o dizi bitmedende yenisine başlamak istemiyorum bu yüzden uzun sürdü ve sadece bir dizi bitirdim.

My Girlfriend is a Gumiho



Bitmemiş olan dizilerim ayrı tabi ki onları aradada olsa bir bölüm falan izledim yinede çok değil.


Ayrıca bu diziyide saçma sapan bir şekilde yarım bırakıp bitirdikleri içinde kızgınım severek izliyordum

Ve Kore dizilerime merhaba deyin :)

Şuan da bunu izlemeye başladım



Ve bu hafta için izleyeceğim film



4 yorum:

  1. Youre beautifulu izle bence çok güzel

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    blogunu yeni keşfettim

    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=)

    YanıtlaSil