Cuma, Eylül 14, 2012 Brida~ 0 Comments



İnsan en mutlu olacağı günde kalbi kırık ve üzgün olabilir mi? Evet bugün benim doğum günüm ve ilk defa bir doğum günümü üzgün geçiriyorum.İnsanlar verdiğin değerin karşılığını size vermezler hiç bir zaman belki bende bazı insanlar için bu konumdayım bilemem.
Bu sene doğum günümde mutsuzum bilmiyorum neden bu kadar ileri gitti.Belki yaptıklarımı çekiyorum belki olacağı varmış belki de gerçekleri görmem için bir işaret.
Ama şu günün güzel geçmesi içinde çaba göstermeli ya insan.Bunu binlerce kez söylememe rağmen hala devam ettiriyorlar işte.
Yapacak bir şey kalmadı diyebilirim zaten günün bitmesine de az kaldı sayılır.Neyse gece yarısına kadar bekleyeceğim umarım istediğim gibi bir doğum günü geçiririm.Şuan için hiç bir şey yapmayacağım benim içinde o insanın inadını kırması doğum günümün kutlanmasından bile daha mutlu edecek beni.
Artık hiç bir şeye anlam veremiyorum.Külkedisi gibi gece yarısına kadar bekleyip daha sonra hayatım kaldığı yerden devam mı edecek yoksa yeni bir sayfa mı açacağım kendim için belli olur artık.
Bir insanın doğum gününün dönüm noktası olması gerçekten kötü.

0 yorum: