Sevgili odam seni özleyeceğim

Salı, Eylül 04, 2012 Brida~ 0 Comments

Sıkıcı bir yaz daha geçti.
Bu yaz tatile gidemedim.Onun yerine 15 günlük staj için Kayserideydim.Güzel de geçti özellikle akşam okey oynamaya gitmemiz.Özledim ne diyebilirim ki gelecek yaz yine gitmeyi düşünüyorum.
Bu yaz da yine yapmak istediklerimi yapamadım.Yine yatak ve pc arasında gidip geldim.
Biraz bunalımlarla birlikte koca 3 ay geçti gitti.
Şuan ise;
Gitmeme saatler kaldı son olarak bavullarımı kapattım ve koridora çıkarttım.Odama son kez baktım.Bu kadar toplu ve düzenli görmemiştim uzun zamandır.Yaklaşık 3 aydır o yastıkların arasından geçip odadan çıkmalar,masada biriken bardaklar falan derken şuan ayrılık vakti.Trabzon a gitmeyi çok isterken şuan bir hüzün var içimde.Yatağımdan ayrılmak biraz koyacak gibi.Evdekileri ve odamı özleyeceğim.
Trabzon da halletmem gereken işlerde canımı sıkmaya başladı.Bir an evvel gidip halletmek istiyorum.Ve dünya tatlısı arkadaşımla eğlenmek.
Yapmayı düşündüğüm daha doğrusu istediğim çok şey var en azından dersler başlamadan eğlenmek gerek.
Neyse hepsini geçtim de 12 saatlik yolculukta müziğimle birlikte bana eşlik edecek birilerini arıyorum inanın bazen çok sıkıcı oluyor :(
Görüşmek üzere canlarım.

0 yorum: