Yemyeşil bir tatil

Cumartesi, Eylül 08, 2012 Brida~ 2 Comments

Yazın tatile gidemedim diye yakınırken tamda şuanda tertemiz havasıyla Of da mükemmel bir tatil yapıyorum.Dersler başlayana kadar yurtta sıkılacağıma sevdiğim insanların yanında güzel bir tatil iyi oldu.
Her sabah mis gibi havayla uyanmak mükemmelmiş.Şehrin ortasında gürültüyle,bunaltıcı kirli havayla birlikte uyanırdım ama şu 10 gün içinde her sabah mis gibi havayla uyanmak çok iyi gelecek.
Uyandığımda yüzümü elimi yıkayıp balkona çıkıp mis gibi havayı içime çektikten sonra aşağı inip mükemmel bir kahvaltıyla güne başlamak gerçekten çok iyi.
Hele buranın insanlarının bu kadar eğlenceli olacaklarını hiç tahmin etmezdim bütün gün gülmeden duramıyorsunuz.
Hafta sonuna da çay a çıkacakmışız bende öğreneceğim bakalım ne kadar becereceğim.Şu kaldığım günlerde buralardan daha neler öğrenirim bilmiyorum ama en güzel günlerimi geçireceğimden eminim.Gerçekten eğlenceli olacak.
Ve oralardan bir kaç kare...





2 yorum:

  1. gercekten harika :) blogunuzu izlemeye aldım sizde beni izlemeye alırsanız cok sevinirim tesekkurler

    http://stardollstyleturkey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoşgeldiniz :)
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil