B tembel bir öğrenci

Pazartesi, Ocak 28, 2013 Brida~ 0 Comments


Evet B tembel bir öğrenci.Kendim bile kabullendim bunu artık.Finallerin açıklanmasıyla bütler de buldum yine kendimi şuanda cumaya kadar sınavlarla uğraşacağım.Bunları geçeceğim bile kesin değil üstelik.
Bu kadar zor olmak zorunda mı.
Hocaların yaptıklarına bir şey demiyorum bile artık 1 2 puanla bırakmak nedir yani.
Bundan sonra yapacak bir şey kalmıyor çalışmaktan başka.Herkes gibi 2. dönem düzeltirim diyorum umarım söylemekle bırakmam bunu sadece.
Bunlar dışında hayatıma giren insanla mutluyum umarım bu böyle devam eder.Perşembe memleketime gideceğim uzun zaman sonra hepsini çok özledim gerçekten.
Trabzon u sevmeme rağmen epey bunaldım derslerden dolayı tabi kide.Buraya da pek yazamıyorum farkındayım en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere canlarım :)

0 yorum: