2 Haftalık Tatil

Salı, Nisan 16, 2013 Brida~ 0 Comments


Bir haftalık vize haftası bitti ve memleketime geldim sonunda her şeyi herkesi özlemişim.Ama geride bıraktığım sevgilimi de çok özleyeceğim.
Buraya gelirken bir sürü plan yaptım.Hepsini yapıp dönmek istiyorum.İlk yapacaklarım arasında mutfak var.Öğrendiğim ve ilk bloglar da görüp denemek istediğim bir sürü yemek ve pasta tarifi var hazır yoğun dersim yokken zamanımın büyük kısmını mutfakta geçirmeyi düşünüyorum.
Hele yapmak istediğim kore yemekleri için sabırsızlanıyorum :)
Onun dışında sevgilimin en sevdiği tatlı tiramisu yapmayı öğreneceğim daha önce hiç denemedim. Denemişken hazır ablamın da doğum gününü kutlayayım 2 işi birden aradan çıkarmış olurum :)) Yaz için daha büyük planlarım var tabi.Şimdilik 2 haftalık tatil için bunlar yeter.Ayrıca okumam gereken ve alınması gereken kitaplarda var.Ayrıca kalan kısımda da finallere çalışmam gerek.Bu seneyi de atlattık sayılır.
Bir ara sınava hazırlanıyorken şimdi neredeyse üniversiteden mezun olacağım.Üstelik artık büyümüş olmanın hayata atılacağının yükü de omuzlarda tabi o ayrı konu.Geleceğin telaşı şimdiden başladı. Her şeyin hayırlısı şuan ki zamana bakıp öğrenciliğimin tadını çıkarmam gerek şuan :)

0 yorum: