Kore aşkına alışveriş

Cuma, Nisan 26, 2013 Brida~ 0 Comments


Sonunda bir kaç parça yurt dışından alışveriş yaptım.Hepsi sevgilim sayesinde tabi o candır ya :) Yaklaşık 2 haftadır bekliyorum ve bu hafta gelmeye başladı ilk olarak tokam gelmiş çok tatlı tavşan tokam şuan Trabzonda olamadığım için fotoğraf koyamıyorum ama gidince hepsi gelince toplu bir foto atarım.
Ve Trabzon seni özledim desem yalan olmaz yazın napıcam ben bilmiyorum.Neyse ki 2 gün kaldı.Bugün bavulumu tamamen toplamam gerek.Üstelik yapılacak şeyler var Trabzona götürmek için.
Sevgilime kendi ellerimle bir şeyler yapmak istiyorum kaç aydır başımı yiyor bir yemek yapmadın da yiyemedik diye bu sefer öyle bir yedireceğim ki bir ömür yemek istemez herhalde yani planım bu :D
Sanırım bu sefer burada fazla sıkıldım.Herkes okul ders derken ben evde yatarak geçirdim ama uzun ve güzel bir tatildi artık dönüp derslere girip eksiklerimi tamamlamam gerek.
Finaller önce notlar toplanmalı ve çalışılmaya başlanmalı yavaştan.Tabi planım hepsi bunlar yapar mıyım o malum :D
Öyle işte tatilin son günlerini geçiriyorum sanırım bir kaç gün yazamam. Trabzonda görüşmek üzere :)

0 yorum: