Tiramisu

Pazartesi, Nisan 22, 2013 Brida~ 2 Comments


Sonunda tiramisuyu yaptım.İlk denemem olduğu için kremasıyla biraz uğraştım henüz yemedim çünkü kıyamıyorum bozmaya.Neyse uğraşlar sonucu sevgilimin en sevdiği pastayı öğrendim bir kaç deneme sonrasında rahatlıkla yapabilirim artık.
Gelelim tatilde neler yapıyorum :)
B nin klasik tatili işte geceleri oturup gündüzleri uyuyorum.Gün ölmüş olsa da geceleri oturmaktan vazgeçemem.
Onun dışında böyle pasta falan derken günler geçiyor cumartesi tatilin son günü artık Trabzon yolu gözüküyor.Yavaştan hazırlanmaya başladım yanıma ekstradan almam gereken eşyalarım var.Yaz geldi artık yavaştan dolabını düzenlemem gerek kışlıklar yavaştan kalkmalı artık.
Onun dışında annemin yemekleri yüzünden umarım kilo almam kadın vitaminsiz kaldın diye diye obez olup çıkıcam.
Böyle işte birazda ders çalışsam aslında fena olmaz bakalım artık kendime uğraş bulmazsam başına otururum.Tatilimde böyle geçiyor işte şimdilik bu kadar görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. ellerine sağlık tatlım çok hoş görünüyor :) seni takibe aldım seni de bloguma beklerim. zuleyhaismail.blogspot.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hoşgeldiniz :) tabiki de hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil