Finaller ve B

Çarşamba, Haziran 05, 2013 Brida~ 0 Comments




2 haftalık final haftasını neredeyse geride bıraktım sayılır son bir sınavım kaldı oda cuma günü.Öyle çok çalışan biri değilim ama inanılmaz yoruyor insan bu sınav haftaları özelliklede zihinsel olarak.
Açıklanan tek sınavım var oda idare hukuku sanırım geçtim çan sistemi olunca henüz bilmiyorum inş geçmiştirim tabi.
Sınavlar dışında büyük bir hazırlık durumundayım cuma günü büyük gün.Sevgilim mezun oluyor ve onun mezuniyeti ayrıca ailesiyle tanışma falan filan işte.Tabi bunlar küçümsencek şeyler değil büyük bir hazırlık gerekli.Cuma gününe özel krem bir elbise aldım tek eksiği ayakkabısı oda tamamlandımı herşey mükemmel olacak inş.Keşke haftaya olsaydı biraz dinlenirdim ve tabiki sınav stresinden cildimin bozulmasıda düzelirdi.Neyse yapacak bir şey yok artık büyük güne 2 gün kaldı.
Trabzondaki son günlerim toparlanmaya başladım seneye kalmak için bir aparta çıktım inş herşey güzel olur.
Ve tabiki en önemlisi olan derslerim inş iyi olurlar.Son zamanda olanlar bu kadar.
Yeni yazılarda görüşmek üzere :)

0 yorum: