Tatile az kala

Pazar, Temmuz 28, 2013 Brida~ 0 Comments


Bayramdan sonra tatil beni bekler.Yeterince evde oturdum.Tabi tatil dendi mi birazcıkta alışveriş olacak.Eksiklerimden biri tşört,askılılar birde pareoydu.
Her zaman ki gibi defacto yetişti imdadıma (reklam oldu biraz ama )    :)))
Renkli pareoları görünce dayanamadım tabi birde pahalı değillerdi sadece 20 tl.
Yavaştan bavul toparlamalar falan çok bir şey götürmücem diyorum ama yine bavul ağzına kadar dolar.
Özellikle orada devam edeceğim spor için malzemeler ve plaj için lazım olacaklar bile yeterince yer kaplayacak.
Tatile hazırlıklardan biride spor evet.Malesef mayo ve bikinilerden çıkan göbüşler falan gerçekten itici olurken bunun önlemini almak gerek tabi sporla.
2  hafta oldu bir kaç kaçamağımda olsa 2 kilo verebildim sadece.Gitmediğim günler ve misafirlikte zorla yedirilenlerle ancak bu kadar :)
Henüz tatil moduna geçemedim gittiğim zaman güzel bir kafamı dinleyip stresimi atmayı planlıyorum.
Herkese tavsiye edilecek bir şey.İmkanı olan mümkünse 3 ay boyunca yapsın.

0 yorum: