Yeni hayat mı bilmem!

Salı, Temmuz 09, 2013 Brida~ 0 Comments


Bazen uzak durmak gerek bazı şeylerden.Mesela sevdiğimiz adamdan ne kadar zor olsa da yapmalı.Kan yeniden damarlarımızda akmalı kalp tekrar kan pompalamalı gözlerimiz tekrar görmeli.
Odanın önce perdesini açıp ardından pencereyi açtıktan sonra derin nefes almak gibi yavaş yavaş her şey bedenimdeki senin yerini almaya başladı.Artık kulaklarım ismini değil güzel şarkılarla doluyorlar.Gözlerim yüzünü değil etrafımdaki insanları görmeye başladı.
Odamın şeklini değiştirdim hayatıma başka bir şekilde bakmak istedim.Seninle olan her şeyi bir kutuya koyup kaldırdım.
Atamazdım.Çünkü ben seni hayatımdan atmak değil sadece belli bir yerine yerleştirmeyi istedim.
Artık hayatımın tamamını kaplamıyorsun.Zor gelmedi değil.Aslında hala elini uzatsan hayatına girip hayatıma almaya gelirim.
Ama ben böyle mutluyum hayatımda varla yok arasında bir şeyken ne sen başkasının ol ne ben başkasının.
Birbirimizin de olmayalım böyle mutluyuz biz.Demiştik ya sevgili olmayalım ama yapamamıştık yine olmuştuk işte keşkelerden biri tam orası için.
Bazı insanlar birbirlerine sevgili etiketini yapıştırmadanda mutlu oluyor işte onlardan biriyiz bizde.
Herşeyi bırakta ben sana hala koşmak istiyorum...

0 yorum: