Acı gerçek bu

Pazar, Ağustos 04, 2013 Brida~ 0 Comments


Kimimiz yorgun kimimiz solgun kimi isyankar evet aynen böyle.Ne güzel anlatılmış şarkı sözleriyle.Herkes farklı bir ruha sahip bende ağlamaklıyım.Sürekli ağlıyorum öyle böyle değil gereksiz.
B iyi misin deseler iyiyim diyemiyorum gözlerim doluyor.Kalbimi acıtan bir şeyler var gözlerimden akan her damlanın bir sebebi.
Aklımı kontrol edemiyorum anılar geldikçe aklıma gözlerime yükleniyorlar.Geçenlerde bir amcayla sohbet ettim amca bile derdimin büyük olduğunu söyledi ağlamasın bu kızımız dedi.Amca bile anladı derdimi bir anlamasını istediklerim anlamadı ya ben ona yanarım.
Hala anlatmak isteyip te anlatamadığım bağırıp da duyuramadıklarım var bunlar beni yiyip bitiriyor.Sürekli yeni sayfalar açılmıyor artık.
Olmuyor her şeyi değiştirsen de bu beyin sende olduğu sürece değişen bir şey olmuyormuş meğer.
En çokta yaptığın güzel şeylere baskın çıkan kötü şeylerin aklını bulandırması zor işte.Bende bunlarla savaşıyorum.Fazla duygusal olmamdan dolayı bu savaş gözlerime yansıyor.
Sana hatırlamaman gereken şeyleri hatırlatacak olanlarda hala hayatındaysa işte o zaman işin içinden çıkamıyorsun.
Sadece bütün hayatın boyunca bunlarla boğuşuyorsun ve hayatın tükeniyor yavaş yavaş.
Benim anladığım tek şey var oda mutlu ama yorgun bir insan olduğum...

0 yorum: