B tatilde

Cumartesi, Ağustos 24, 2013 Brida~ 0 Comments

2 haftadır yokum ama tatilimdeki mekan değişikliğiyle internete kavuştum bu yüzden tekrar buradayım.Önce Mersine gittim şuandada İstanbuldayım devam etmekte olan tatilimde neler yaptım şu zamana kadar dersek klasik deniz kum muhabbeti dışında alışveriş yaptım kısaca bunlardan bahsedicem.
Ayrıca yeni yerler ve yeni yemekler bunlarda var tabi.
Aslında bir kaç foto çekmiştimde şuanda elimde değiller bu yüzden aldıklarımın fotoğraflarını internetten bulduğum kadarıyla göstereceğim sizlere.Daha sonra güncelleyerek fotoğraflarıda koyarım buraya.





 Bunlarda bizim için tşört aynı trenide ben kendi istediğim şekilde dizdim vagonları baş harflerimiz o şekilde

İşte parfümlerimiz :)


Buda ilk defa yediğim bici bici bana biraz ağır geldi ama denenebilecek bir şey bence :)


Daha çok fazla şey var fakat şuanda elimde bulunmadıklarından dolayı ekleyemiyorum diğer yazımda görüşmek üzere :)

0 yorum: