Trabzon

Cuma, Eylül 20, 2013 Brida~ 0 Comments






Eylül geldi hatta son günleri buda demek oluyor ki Trabzon yolu bana gözüküyor.Yeni dönem yeni apart ve tonla eşyanın taşınması beni bekliyor.
Pazartesi yola çıkıyorum salı günüde hayırlısıyla orada olacağım.
Sabah 3 bavulu aparta taşıma derdi dışında eski yurdumda kalan tonla eşyanında taşınması var 2 kişi taşıcaz ama arkadaşımın eşyalarıyla epey çok olacak bu canımızı epey sıkıyor :(
Taşıdıktan sonra odayı biraz temizleyip bavulları boşaltmakta ayrı bir olay.Yani epey yorucu bir hafta beni bekliyor.
Yeni yerimizde inş güzel ve başarılı bir dönemle mutlu oluruz :) Herşeyi geçtim ben Trabzonu gerçekten özledim haberim olmadan oraya fazlasıyla alışmışım.
Herkesin bir kerede olsa görmesi gereken bir şehir gerçekten.
Herkese huzurlu ve başarılı dönemler :)

0 yorum: