Uzun aradan sonra

Perşembe, Ekim 24, 2013 Brida~ 0 Comments







Bayram haftasından itibaren internetimin olmamasıyla aramızı açtık malesef.Herkesin geçmiş kurban bayramı mübarek olsun.O zamandan beri aradığım kutu ve tayt kombinini tamamladım.Hediye kutumun içine koyacaklarımda geldi ve yerleştirdim tek eksin var oda acelesi olmadığından zamanla tamamlayacağım.
Bugün ayrıca avondan kargom geldi.Arkadaşlarla beraber heyecanla açtık ve çıkanlarla bir kere daha mutlu olduk.
Şuan internetin gelmesiyle epey bir yoğunum uzun zamandır bakmıyordum epey bir şeyler kaçırmışım malesef.
Blogumlada ilgilenemedim ve takip ettiğim blogların yazıları birikti oturup okuyacağım en kısa zamanda.Ayrıca açıklanan çekilişler olmuş.Yine çıkmadı bana ama olsun katılmak bile eğlendiriyor beni :)
Öyle işte internetin olmaması epey bir şeyleri aksattı inş bir daha bu kadar uzun zaman uzak kalmam tekrar görüşmek üzere :)

0 yorum: